[Vraag] Advies TV 55" FullHD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Hoooi,

De vraag die iedereen 9572x stelt, dus ik stap netjes in de rij. Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, dus wellicht dat jullie mij een duwtje in de rug kunnen geven. Let op; ik heb totaal geen verstand van tv's.

Ik zoek een?
Ik zoek een televee voor in de woonkamer, 55" groot en breed, en FullHD. De UHD hype sla ik vriendelijk af aangezien ik liever in de OLED boot stap. Deze zijn echter even te prijzig voor mijn portemonnee, dus dan maar een FullHD.

Wat is je budget?
Ik heb mijn budget al 100x moeten wijzigen aangezien het kopen van een huis toch iedere keer weer kosten mee brengt die ik niet had voorzien. Mijn budget ligt maximaal op 1000 euro, maar bij voorkeur toch het liefst onder de 800 euro. Ik wacht momenteel op de aanbiedingen van de BTW actie.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk series / films / youtube via de chromecast, netflix via de chromecast en wil ook gaming mogelijk maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Panasonic CS630
Samsung J6200
Samsung H6400AW
Sony W809C
Sony W805C

Waar ben ik naar op zoek?
Lage responsetime
Dunne bezels
Mooie voet
Prachtig beeld
100hz

Wat betreft het hele smart tv gebeuren heb ik niet echt een voorkeur. Leuk als het er bij zit, maar ik lees voornamelijk drama verhalen over trage interface etc.

Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand suggesties of weet iemand andere interessante modellen? Ik hoor het graag, mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik sta voor dezelfde keuze. Ik wil ook minstens 100Hz, en voorlopig staan mijn zinnen op de Panasonic 55CX700.
Die is wel iets boven je budget, maar heeft 4K.

Ik vrees dat OLED nog 3 jaar gaat duren voor dat betaalbaar wordt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
De CX700 is zéér interessant, maar inderdaad te ver boven mijn budget. Ik dacht dat hij ook onderdeel zou uitmaken van de MM BTW dagen, maar helaas. De cashback actie van panasonic is ook niet meer van toepassing.