Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iris IRISPen Executive 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze pen?

Werkt het? Onderstaand filmpje laat zien dat het wel werkt maar ik heb zo mijn twijfels..
Ik wil zoiets aanschaffen om snel mijn boeken te scannen om zo snel samenvattingen te maken voor mijn tentamens.

Vanaf 11:00

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen ervaring mee, maar kan je gelijk vertellen dat het niet gaat helpen voor je tentamens. Reden dat een samenvatting maken nuttig is om stof te leren, is omdat je hersenen de stof actief moeten verwerken om die samenvatting in elkaar te breien. Zelfde principe als een spiekbriefje: als het goed genoeg is om je tentamen mee te halen heb je hem niet nodig omdat je de stof door die oefening per definitie al goed genoeg kent.

Een 'samenvatting' maken door te copy/pasten met technische hulpmiddelen is exact even nuttig als alle texten integraal onder de fotokopieerapparaat te zetten: niet. Omdat je eigen hersenen er niet bij betrokken zijn schiet je er niets mee op.

Oslik blyat! Oslik!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Tenzij die OCR software "magisch" is verbetert (wat ik niet geloof) , is het een slecht product dat zeer bewerkelijk, gevoelig, omslachtig is.

Scanmarker / Irispen aanschaf

Zover ik weet kan je beter de pagina's met Google OCR converteren (sneller en nauwkeuriger) dan deze irispennen.

Het idee is leuk, maar door de kleine sensor, vreemde hoek, snelheid en brakke software is het niets en zal het ook niets worden

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross