Toon posts:

te veel mooie games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vindt dat er tegenwoordig te veel mooie games zijn...

hoezo teveel denk je misschien, maar ik speel al een hele tijd geen game meer uit.
telkens weer iets leukers/mooiers/beters etc.

en ja, je zou wel gek zijn om niet te kopieren tegenwoordig: cd's voor een piekie en 20sp burner

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Gaat dit over mooie games of branden?

Ja er komen veel mooie games uit. Maar ze komen te snel uit. Zoals B&W die veel potentie had, veel reclame gemaakt. maar het spel zelf... bijna niet te spelen. Een mooie game is het wel. Maar het speelt niet. Je hebt ook niet zo mooie games die je heel goed kan spelen. voorbeeld: UT.
En dan heb je de Mooie en Goeie spellen. 1 supervoorbeeld daarvan: Collin mcrea 2. Mooie graphics, goeie collision detection, realistisch, goeie geluid. Zo zie je maar weer dat het een kwestie van de juiste Geluid,graphics en speelbaarheid verhouding.

De toekomst ligt in de online gaming. Hasbro en microprose willen een online WAR maken. Klanten kunnen een spel kopen van verschillende categorieen. bijvoorbeeld: Infantrie, Tank sim, flight sim (Falcon 5?) En dit word dan 1 grote online war. vaarbij de f-16 de infantrie kunnen bombarderen en de infantrie de tanks kunnen uitschakelen enzo...

Hier wacht ik in spanning op...

Verwijderd

de toekomst ligt inderdaad bij online gamen (alhoewel ik zeker wel de single player van max payne ga uit spelen). Maar ook interactie met de omgeving in de game wordt steeds belangrijker. ikzelf kijk uit naar max payne en naar www.earthandbeyond.com

• DeX

DeX

Heb jij max payne al?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 21 juni 2001 08:50 schreef DeX het volgende:
Heb jij max payne al?
Nee ;)

Persoonelijk heb ik liever een goede als een mooie game. Daarnaast is mooi behoorlijk subjectief.
Een spel als BG II blinkt niet uit door zijn enorme 3d graphics maar ik vind het een geweldig spel en ook mooi.

Daarnaast komen er de laatste tijd TE veel games uit die denken 'het' te worden en het gewoon NIET zijn (neem B&W). En das heel jammer.

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ik vond het wel redelijk stil tussen februari en mei qua nieuwe spellen... :(

Hoe dat komt.....beats me.
Maar dat de toekomst ligt in online gamen...
Dat denk ik ook, maar dan MOET je bijna wel kabel / ADSL hebben.
* Zephyer heeft alleen maar een 56k modempje :(

En wil ik over gaan op kabel / ADSL dan moet het of goedkoper worden, of betere kwaliteit (dus snelheid).

MW | BF1 Stats

• DeX

DeX

In de toekomst heeft iedereen gewoon minimaal adsl en 5 ip nummers.... De toekomst duurt wel nog ff...
Maxstream laat zich lekker afwachten.
KPN mxstream zal in 2001 niet in uw regio zijn...
Terwijl ze 3 straten verderop het wel hebben...

:O

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er komen alleen nog maar prutspellen uit man :( Zelfs de game die hoge verwachtigingen hadden bij mij bleken kut te zijn

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 09:11 schreef Wilde het volgende:
Er komen alleen nog maar prutspellen uit man :( Zelfs de game die hoge verwachtigingen hadden bij mij bleken kut te zijn
Misschien stel je dan wel te hoge eisen aan een spel

Verwijderd

Er komen wel veel (mooie) spellen uit de laatste tijd, maar het feit dat je ze maar even speelt heeft denk ik ook te maken dat ze kennelijk niet leuk genoeg zijn om je langer te boeien. Ik speel zelf graag RPG's als BG, BGII, Icewind Dale etc. Deze games zijn weliswaar geen 3D, maar kunnen mij toch lang boeien vanwege goede gameplay en verhaal :P

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 09:11 schreef Wilde het volgende:
Mee-eens er is ook niets orgineels meer aan :)

Verwijderd

+ De ontwikkelaars proberen om spellen supermooi te maken, stoppen er veel en 'vernieuwende' features in, maar vergeten vaak ook dat een spel ook leuk om te spelen moet zijn.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 09:39 schreef DSanka het volgende:

[..]

Misschien stel je dan wel te hoge eisen aan een spel
En terecht! Uiteraard ligt de hoge eis voor iedereen weer anders. Maar een spel dat je koopt voor bijv. fl 100,- piek (of hoger) mag gerust aan hoge verwachtingen voldoen, toch?? 8-)

Verwijderd

Yeah er komen de laatste tijd wel erg weinig relaxte spellen uit,maar ik wacht op Max Payne en Halo ,Wolfenstein en UT 2 lijken me ook wel cool

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
Online gamen is nu al een succes, maar niet iedereen heeft kabel of ADSL, dus veel mensen zullen nog altijd gewoon offline gaan spelen

zolang nederland nog niet overal voorzien is van een verbinding zonder telefoontikken, zal men ook nog gewoon games kopen voor de singleplayer modes.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47
Op donderdag 21 juni 2001 08:44 schreef DeX het volgende:
Gaat dit over mooie games of branden?

Ja er komen veel mooie games uit. Maar ze komen te snel uit. Zoals B&W die veel potentie had, veel reclame gemaakt. maar het spel zelf... bijna niet te spelen. Een mooie game is het wel. Maar het speelt niet. Je hebt ook niet zo mooie games die je heel goed kan spelen. voorbeeld: UT.
En dan heb je de Mooie en Goeie spellen. 1 supervoorbeeld daarvan: Collin mcrea 2. Mooie graphics, goeie collision detection, realistisch, goeie geluid. Zo zie je maar weer dat het een kwestie van de juiste Geluid,graphics en speelbaarheid verhouding.

De toekomst ligt in de online gaming. Hasbro en microprose willen een online WAR maken. Klanten kunnen een spel kopen van verschillende categorieen. bijvoorbeeld: Infantrie, Tank sim, flight sim (Falcon 5?) En dit word dan 1 grote online war. vaarbij de f-16 de infantrie kunnen bombarderen en de infantrie de tanks kunnen uitschakelen enzo...

Hier wacht ik in spanning op...
WOW dit is echt vet, geef eens een linkie pleaz :9~

Greetingz,

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-02 20:41
schande dat er zoveel mooie games uitkomen!
geef mij maar de classics! :9

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Op donderdag 21 juni 2001 15:14 schreef Adarkar het volgende:
schande dat er zoveel mooie games uitkomen!
geef mij maar de classics! :9
Yeah Pong Rulez!

Toch? :?

Verwijderd

Vandaag Alone in the Dark 4 en Operation Flashpoint gekocht.. Ze waren vandaag binnengekomen dus...ik vind ze zeer strak! Vooral AITD

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Teveel van de nieuwe spelen hebben de focus op de graphics waarbij de gameplay achterblijft. Het wordt allemaal mooier, strakker, schoner, meer 3D. Maar als ik op een LAN huppel zie ik dat mensen toch de klassiekers blijven spelen - en deze ook kopen om mee te pronken. Wat zouden de criteria voor een spel zijn om klassieker te worden? UT is bijvoorbeeld niet werelds mooiste spel.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 21 juni 2001 13:02 schreef DMaarten het volgende:
+ De ontwikkelaars proberen om spellen supermooi te maken, stoppen er veel en 'vernieuwende' features in, maar vergeten vaak ook dat een spel ook leuk om te spelen moet zijn.
+10 Inzichtvol

"I sit in my room and imagine the future."

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Ik hou vooral van plain en simple games, 1 van de redenen dat ik uitkijk naar de nieuwe Game Boy.

Quake 3 en Half Life kan ik echter ook waarderen. Goede balans graphics / gameplay.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Police quest 1 :P

sorry kon het niet laten

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Halo
Unreal 2
Unreal Warfare
Max Payne
Team Fortress 2
Neverwinter Nights <- origineel concept
etc.
Er komen genoeg spellen uit, maar de meeste hebben geen houdbaarheid, zijn niet leuk om te spelen of ze zijn gewoon _niet_ te spelen etc. Je kunt nog zo'n geweldige graphics maken een goede game hoeft het niet te zijn.
Neem tetris, graphics zijn niet dat je zegt geweldig, maar de gameplay is zoooo verslavend.
Het gaat om de gameplay en dat weet iedereen verdomd goed, dat er tegenwoordig ook veel eyecandy in kan en developers denken dat ze met een mooi spel goed verkopen, tja het kan wel :9~ graphics hebben, maar als het niet te spelen is, houdt het snel op.

Geef mij maar gameplay boven alles..., Sonic, Mario, Tetris, SubSpace, HL (CS), UT, pong, outrun en je kunt nog wel ff doorgaan.
Graphics zijn al lang afgeschreven (ook de UT en HL engine. UT engine schopt kont, maar hij is eigenlijk wel afgeschreven...), maar waarom worden ze nog gespeeld??? Zie de rest van mijn post :+

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 08:36 schreef netmaster het volgende:
ik vindt dat er tegenwoordig te veel mooie games zijn...

hoezo teveel denk je misschien, maar ik speel al een hele tijd geen game meer uit.
telkens weer iets leukers/mooiers/beters etc.

en ja, je zou wel gek zijn om niet te kopieren tegenwoordig: cd's voor een piekie en 20sp burner
Koop ze legaal, dan WIL je wel uitspelen, anders zonde van het geld :)
Teveel mooie spellen is een beetje raar vind ik, dan maak je toch gewoon keuze uit één van die mooie spellen en speelt die uit? Doe ik ook (komt misschien ook wel omdat ik geen brander heb).
Pagina: 1