Enquête EDM en nieuw televisieprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448263

Topicstarter
Hey guys,

Ik ben aan het afstuderen en zoek voor mijn enquête mensen die geïnteresseerd zijn in EDM (Electronic Dance Music) en tussen de 13 en 28 jaar zijn. Deze vragenlijst gaat over een mogelijke talentenjacht naar nieuw DJ-talent op muziektelevisiezender XITE. Het invullen duurt niet langer dan 5 minuten en de resultaten worden anoniem verwerkt.

Ik steek veel tijd in dit format en hoop echt de doelgroep hier te kunnen vinden dus laat van je horen als je even tijd hebt :) Bij onduidelijkheden of interesse, stel gerust vragen.

Link naar het onderzoek: URL

Groetjes Jim

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 20-01-2016 23:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-04 08:07
Als je er zo veel tijd in steekt, heb je vvast de voorwaarden hier gelezen. M.a.w. Heb je toestemming gevraagt voor deze enquette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448263

Topicstarter
pacificocean schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:24:
Als je er zo veel tijd in steekt, heb je vvast de voorwaarden hier gelezen. M.a.w. Heb je toestemming gevraagt voor deze enquette?
Het is niet mijn bedoeling geweest dat je je eraan zou storen. Ik heb alles gelezen en lees niks over toestemming vragen voordat een nieuw topic wordt geopend. Zo wel mag je me erop wijzen, maar wees wel wat specifieker. Volgens mij is dit een vrij nette bijdrage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat was in 2012 al gevraagd ;)
SmartDoDo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:31:
Enquete staan we slechts toe wanneer hier vooraf toestemming voor is gevraagd én is verkregen. En aan je topic zie ik dat je dat niet hebt. Je zou een van de moderators uit Actualiteit, Sport & Politiek - Beleid kunnen benaderen of je toestemming kunt krijgen voor deze enquete en onder welke voorwaarden :)
Ik stel voor dat je dus eerst toestemming vraagt aan de lokale moderators hier in FTM.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.