Beste Tweakers,
Aangezien ik het systeem uit het topic PC crash EHBO ga verkopen, ben ik me aan het oriënteren voor een nieuw systeem. Sinds januari vorig jaar ben ik begonnen met rondneuzen en ik zou graag jullie kijk op mijn samenstelling hebben
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Incl. assemblage en excl. monitor €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Is het nieuwe beeldscherm. Het uiterlijk van dit beeldscherm spreekt mij onwijs aan, plus de goede specs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, SSD (must), degelijke processor, RAM. Niet besparen op voeding of moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een beetje huiverig voor Gigabyte. De rest maakt me niet bijzonder veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Erg belangrijk: Stil Vandaar ook de Asus Strix, deze CPU koeler, kast en voeding.
Ga je overklokken?
Nee, heb ik geen verstand van en ga ik niet doen. Vandaar ook geen overklokbare Intel CPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een frisse blik op de keuzes die ik nu heb gemaakt. Zie ik wat over het hoofd? Zijn er betere componenten voor minder geld?
PS: Op het moederbord zit een op dit moment een cashback actie van €25.
Mijn dank is groot!
Aangezien ik het systeem uit het topic PC crash EHBO ga verkopen, ben ik me aan het oriënteren voor een nieuw systeem. Sinds januari vorig jaar ben ik begonnen met rondneuzen en ik zou graag jullie kijk op mijn samenstelling hebben
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Incl. assemblage en excl. monitor €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus MX27AQ Zwart | € 484,- | € 484,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 484,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, SSD (must), degelijke processor, RAM. Niet besparen op voeding of moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een beetje huiverig voor Gigabyte. De rest maakt me niet bijzonder veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Erg belangrijk: Stil Vandaar ook de Asus Strix, deze CPU koeler, kast en voeding.
Ga je overklokken?
Nee, heb ik geen verstand van en ga ik niet doen. Vandaar ook geen overklokbare Intel CPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een frisse blik op de keuzes die ik nu heb gemaakt. Zie ik wat over het hoofd? Zijn er betere componenten voor minder geld?
PS: Op het moederbord zit een op dit moment een cashback actie van €25.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,35 | € 42,35 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.202,95 | |
Mijn dank is groot!