In mijn zoektocht naar een nieuwe laptop ben ik op de ASUS Zenbook UX305LA-FC075T gestuit. Alle reviews gelezen en deze uitvoering lijkt me prima behalve: het geheugen. Dat bedraagt slecht 4 GB.
Als ik bij de verschillende shop naar de specs kijk, staat bij het geheugen overal 4GB maar daarna: maximaal ondersteund: 8 GB. Mijn conclusie: je kunt het geheugen uitbereiden.
Voor de zekerheid nagevraagd (omdat ik overal lees dat het geheugen vastgesoldeerd is) en daar begint de verwarring:
Mijn vraag: heeft iemand de ASUS Zenbook UX305LA-FC075T en weet of het geheugen van 4 GB uit te bereiden is naar 8 GB?
Alvast bedankt!
Als ik bij de verschillende shop naar de specs kijk, staat bij het geheugen overal 4GB maar daarna: maximaal ondersteund: 8 GB. Mijn conclusie: je kunt het geheugen uitbereiden.
Voor de zekerheid nagevraagd (omdat ik overal lees dat het geheugen vastgesoldeerd is) en daar begint de verwarring:
- Asus zelf op de chat: nee, dat kan niet.
- Mediamarkt Utrecht: jawel, het kan wel.
- Mediamarkt Amersfoort: weet het niet.
Mijn vraag: heeft iemand de ASUS Zenbook UX305LA-FC075T en weet of het geheugen van 4 GB uit te bereiden is naar 8 GB?
Alvast bedankt!
http://www.mijnmobielewereld.nl mijn blog over mobiele dingen