Een tijd geleden heb ik mijn Onda opnieuw geïnstalleerd omdat ik de fabrieks installatie zat was door de Chinese tekens. Ik heb toen Windows 10 geinstalleerd, maar daar waren toen de drivers nog niet van beschikbaar. Ik heb Windows 8.1 geinstalleerd en kreeg een aantal problemen:
Ik kreeg het niet voor elkaar en heb hem weggelegd, maar zou hem graag weer gaan gebruiken.
Heeft iemand ervaring met een herinstallatie van dit apparaat? Ik zou er graag Windows 10 op hebben, maar ik zou al lang blij zijn als bovenstaande problemen opgelost worden, waarbij de grootste zorg de SDcardreader is.
- De Cardreader werkt niet meer (met 2 microSD's getest, waaronder de SANDISK Ultra 128Gb die met de fabrieks installatie wel werkte en op mijn PC ook herkend wordt)
- De batterij indicator van Windows blijft zwart/leeg
- Ondanks de drivers van de Onda site blijf ik in de device manager een USB controller hebben die niet geinstalleerd kan worden samen met 2 unknown devices
Ik kreeg het niet voor elkaar en heb hem weggelegd, maar zou hem graag weer gaan gebruiken.
Heeft iemand ervaring met een herinstallatie van dit apparaat? Ik zou er graag Windows 10 op hebben, maar ik zou al lang blij zijn als bovenstaande problemen opgelost worden, waarbij de grootste zorg de SDcardreader is.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)