Update:
Mijn probleem/vraag is opgelost:Fleximex in "Wat zijn mijn rechten (kapotte koptelefoon)"
Omdat ik mijn eigen antwoord niet als beste kan kiezen heb ik het antwoord van Fish gekozen aangezien ik waarschijnlijk die optie kies als het nog eens gebeurd.
Ik heb vorige week mijn ATH-M50x retour getuurd naar Bax-Shop.nl.
Een van de uiteindes van de linker hendel is namelijk afgebroken waardoor de 'linkeroor' er steeds uitvalt. Ik heb de koptelefoon nooit lomp behandeld. En dit defect is naar mijn mening ontstaan bij normaal gebruik.
Nu heb ik op mijn RMA aanvraag dit teruggestuurd gekregen:
Wij hebben vandaag van onze leverancier een prijsopgave gehad voor uw reparatie. Zij hebben geconstateerd dat de arm is afgebroken (zie foto). Helaas valt dit buiten de garantie. De totale kosten zullen uitkomen op: €54.90 Dit bedrag is inclusief arbeid, materiaal, verzendkosten en BTW. Graag horen wij of u hiermee akkoord gaat. Indien u niet akkoord gaat zullen er €25,- verzendkosten en onderzoekskosten in rekening worden gebracht.
Met de bijbehorende foto als bijlage (koptelefoon met het defect):

Ik had zelf het idee dat dit wel binnen de garantie zou vallen. Maar zit dat dan blijkbaar toch anders?
Aan jullie de vraag: wat zijn mijn rechten? Worden deze kosten (€54.90) terecht in rekening gebracht of niet?
[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 09-02-2016 13:55 ]