Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 00:13
Heb een tijdje geleden de D-Link DHP-309AV Starter Kit gekocht bij Coolblue.
Nu wil ik graag nog een extra internetpunt creëren op zolder. Kan ik gewoon de goedkoopste D-Link wallplug nemen en die daarvoor gebruiken? Ik kan deze wallplug niet meer los erbij kopen, vandaar dat ik mij af vroeg of dit systeem universeel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Ik heb woensdag een mail gestuurd naar het bedrijf D-Link zelf. Geen reactie, zouden ze het zelf ook niet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57

Tazzios

..

Wat heb je zelf al uitgezocht?

- Zoek eens op 'meerdere powerline adapters aansluiten'
- Via de link boven aan dit topic kom ik hier: http://tweakers.net/produ...owerline-av-mini-adapter/ en zie dat er een losse adapter beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Ik heb al gezocht naar een alternatief.. coolblue adviseert mij om dezelfde starterskit nog een keer te kopen. Dit vind ik te duur en dubbelop.
Verder kwam ik hier in de PW op een onbetrouwbare webshop terecht die ze wel los verkocht, maar de recensies waren slecht en na contact met de winkel bleek ook dat deze uitverkocht waren.
Als het gewoon universeel is dan koop ik de goedkoopste D-Link adapter en plaats ik die; maar daar geeft D-Link (heb ze gemaild) geen antwoord op.

p.s de link die je gaf is een 308AV ipv 309

[ Voor 4% gewijzigd door saken op 25-01-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
De losse adapter is nergens meer te krijgen.
Schijnt dat het ook te gebruiken is met andere merken:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1358150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

saken schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:59:
Heb een tijdje geleden de D-Link DHP-309AV Starter Kit gekocht bij Coolblue.
Nu wil ik graag nog een extra internetpunt creëren op zolder. Kan ik gewoon de goedkoopste D-Link wallplug nemen en die daarvoor gebruiken? Ik kan deze wallplug niet meer los erbij kopen, vandaar dat ik mij af vroeg of dit systeem universeel werkt.
Elke adapter die voldoet aan de Homeplug AV standaard zou je moeten kunnen gebruiken, ook die van andere merken.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Wat een dramatisch bedrijf dat D-link, geen reacties op mails.... bel ik de klantenservice krijg ik een medewerker aan de lijn die amper nederlands spreekt. Onder de streep geen steek verder gekomen. Dit is wel de laatste keer dat ik iets van D-link heb gekocht.
Pagina: 1