Wireless audio gadget, bestaat zoeits?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 12:37
Ik heb op mijn DVD speler een AUX tulp ingang waar ik nu via een tulp naar mini jack met mijn mini laptop muziek afspeel in de woonkamer. Wat ik graag zou willen is dat ik via een aux uitgang op mijn mengpaneel (tulp) draadloos het geluidsignaal van mijn pc naar de aux tulp in van de DVD speler kan sturen. Bestaat er zoiets?

Dan kan ik gewoon vanaf mijn normale pc de muziek afspelen.

[ Voor 8% gewijzigd door saken op 20-01-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-07 13:35
Je hebt denk ik nog niet veel gezocht... ;)

pricewatch: Google Chromecast Audio Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Ik draai Windows XP dus die Chromecast audio is geen optie (ja ik weet het, ik moet nog eens gaan upgraden van OS haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:02
saken schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:04:
Ik draai Windows XP dus die Chromecast audio is geen optie (ja ik weet het, ik moet nog eens gaan upgraden van OS haha)
Chromecast audio werkt super als je bijvoorbeeld gebruikt maakt van Spotify of Deezer of iets dergelijks.
Wil je lokale audio afspelen, is gewoon gebruik maken van bluetooth wellicht het makkelijkst? Zal ongetwijfeld wel op je laptop zitten, dus heb je alleen een bluetooth ontvangertje nodig, zoals er honderden zijn: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-07 13:35
saken schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:04:
Nog eens?... de hoogste tijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07 12:14

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Waarom zoek je het zo moeilijk? De simpelste oplossing is om een bluetooth ontvanger er aan hangen. Ik heb dit zo gedaan in de tijd voor Gramofon en de KPN Music Box. Werkt perfect, alleen je zit wel dat de range beperkend is. Ik had hier een Sony SBH 50 voor. Geluidskwaliteit van Sony was meer dan in orde voor de thuisset die ik op dat moment er voor gebruikte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Ik wist niet eens dat zoeits bestond, een bluetooth muziek ontvanger.... de pc staat wel in dezelfde kamer maar wel 5 a 6 meter van de DVD speler af....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zoek maar op "a2dp receiver"

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
thnks Fish heb er net een uit china besteld voor 3 euro :-)
Pagina: 1