Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

coilwhine psu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gerjan z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Hallo,

Ik heb een paar dagen terug een voeding gekocht van een medetweaker, nu had ik hem vandaag binnen maar toen ik hem aanzette begon hij een hoge toon te maken....coilwhine dus, nu de tweaker nog niet gereageerd heeft wou ik even een vraag plaatsen over wat de mogelijk heden zijn, ik kan hem namelijk niet rma sturen, aangezien ik dan de 1e consument moet zijn, wat ik dus niet ben. Dus bij deze mijn vraag hoe kan ik het oplossen?

Het gaat over de cx 750m

Alle reacties

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met een factuur kan je gewoon RMA aanvragen hoor. Anders zou niemand iets met garantie kunnen verkopen.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb iets met garantie wel eens 2e hands kunnen rma'en hoor (met factuur/bon, eventueel afschrift). Als je geen garantie meer hebt dan kan je kijken bij welk component het wegkomt (meestal spoel geloof ik) en daar hete lijmpistool wat lijm op/om smeren. Coilwhine is namelijk gewoon fijne trilling.

[ Voor 8% gewijzigd door ToFast op 20-01-2016 18:52 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zowel de winkel als Corsair zal de RMA normaalgesproken accepteren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• gerjan z
Okeoke maar de verkoper heeft nog niks laten horen en heb geen factuur dus

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
gerjan z schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:28:
Okeoke maar de verkoper heeft nog niks laten horen en heb geen factuur dus
Als er nog garantie opzit zou ik altijd een factuur willen hebben wanneer ik iets 2e hands koop. Mocht het via de verkoper niet lukken neem dan contact op met Corsair zelf.

• gerjan z
Dacht dat ie werd meegeleverd met factuur, aangezien er bij de advertentie stond dat hij garantie had

Edit:
Net even gevraagd bij corsair, ze kunnen niks zonder factuur e.d

[ Voor 26% gewijzigd door gerjan z op 20-01-2016 20:33 ]

• gerjan z
nog niks dus, wacht al 3 dagen op een reactie, kan er dus naar fluiten,

iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken? misschien reageren via andere advertentie?

ik ben t ff helemaal kwijt

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Corsair doet normaal gesproken niet zo moeilijk als je het lief vraagt. ;) Op de voeding zit een serienummer en daar kan Corsair ook aan zien hoe oud de voeding is. Je kunt het zelf trouwens ook zien, eerste twee nummers is het jaar, derde en vierde nummer is het weeknummer.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1