Mijn Asus k72j laptop loopt continu vast.
Dit probleem begon ongeveer 1 jaar geleden met afentoe vastlopen,en is steeds erger geworden.
Ik heb al 2 keer windows 7 opnieuw geinstaleerd maar het helpt niets.
Ik heb prime 95 gedraait en de cpu word rond 85 graden,wat volgens mij niet te heet is.
Ook heb ik de gpu met furmark belast en gaat gewoon goed.
Soms is het processor gebruik vrij hoog(45%) als er niets draait. Dan staat ook het geheugen op ongeveer 75 % en dat vind ik vreemd.
Dus ik heb een antie maleware scanner er doorheen gegooit en spybot en mijn gewone virusscanner,maar die vinden niets.
Het gebeurt meestal als ik op internet surf of wil gamen.
Zodra ik ook maar 2 dingen tegelijk wil doen loopt hij ook meteen vast.
Ik ben een beetje wanhopig want ik weet letterlijk niet meer waar ik t zoeken moet.
Kan iemand mij raad geven waar ik verder moet gaan zoeken?
Dit probleem begon ongeveer 1 jaar geleden met afentoe vastlopen,en is steeds erger geworden.
Ik heb al 2 keer windows 7 opnieuw geinstaleerd maar het helpt niets.
Ik heb prime 95 gedraait en de cpu word rond 85 graden,wat volgens mij niet te heet is.
Ook heb ik de gpu met furmark belast en gaat gewoon goed.
Soms is het processor gebruik vrij hoog(45%) als er niets draait. Dan staat ook het geheugen op ongeveer 75 % en dat vind ik vreemd.
Dus ik heb een antie maleware scanner er doorheen gegooit en spybot en mijn gewone virusscanner,maar die vinden niets.
Het gebeurt meestal als ik op internet surf of wil gamen.
Zodra ik ook maar 2 dingen tegelijk wil doen loopt hij ook meteen vast.
Ik ben een beetje wanhopig want ik weet letterlijk niet meer waar ik t zoeken moet.
Kan iemand mij raad geven waar ik verder moet gaan zoeken?