Beste mede tweakers,
Ik had laatst een topic gemaakt betrefd een gpu, maar ik beb besloten te wachten tot de volgende generatie gpu's
Mijn systeem bestaat uit( al mijn bezit. )
I5 4690K
Msi z87 Xpower
Corsair vengeance 8GB single channel(pricewatch: Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10)
Sapphire r9 280x vapor-x
128gb ssd samsung 850
1tb hdd wd green
Corsair cx600m psu
H80I als cpu koeler, ben van plan hem flink te overclocken.
Dan resten de vragen;
Trek ik dit qua psu? Ivm overclocken.
En zal ik upgraden naar 16gb ram voor de dual channel?
Haalt dit systeem nog games op 60fps low-med settings met een 1920-1080 resolutie die nog moeten uitkomen?
Ik speel voornamlijk league, cs:go, gta en nog wat triple-A titles. Ook doe ik aan 3d sculpting/ modeling en renderen van videos en dingen in photoshop.
Mijn voorkeur ligt toch wel bij corsair met Ram.
Indien vervanging psu nodig is, hier mag mij van alles worden aangeraden.
Reden van upgrade, futureproofen en is alles goed genoeg voor bovenstaande requirements.
Ps:
Sorry voor de topics van de laatste par dagen, ik klap steeds tegen een nieuwe vraag aan.
Mvg, Rob.
Ik had laatst een topic gemaakt betrefd een gpu, maar ik beb besloten te wachten tot de volgende generatie gpu's
Mijn systeem bestaat uit( al mijn bezit. )
I5 4690K
Msi z87 Xpower
Corsair vengeance 8GB single channel(pricewatch: Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10)
Sapphire r9 280x vapor-x
128gb ssd samsung 850
1tb hdd wd green
Corsair cx600m psu
H80I als cpu koeler, ben van plan hem flink te overclocken.
Dan resten de vragen;
Trek ik dit qua psu? Ivm overclocken.
En zal ik upgraden naar 16gb ram voor de dual channel?
Haalt dit systeem nog games op 60fps low-med settings met een 1920-1080 resolutie die nog moeten uitkomen?
Ik speel voornamlijk league, cs:go, gta en nog wat triple-A titles. Ook doe ik aan 3d sculpting/ modeling en renderen van videos en dingen in photoshop.
Mijn voorkeur ligt toch wel bij corsair met Ram.
Indien vervanging psu nodig is, hier mag mij van alles worden aangeraden.
Reden van upgrade, futureproofen en is alles goed genoeg voor bovenstaande requirements.
Ps:
Sorry voor de topics van de laatste par dagen, ik klap steeds tegen een nieuwe vraag aan.
Mvg, Rob.
[ Voor 7% gewijzigd door robogeeka op 20-01-2016 18:39 . Reden: Incompleet ]