Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en lichtere taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al 2 500GB harde schijven en dit al bij elkaar gezocht
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hierboven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb nu voor intel en nvidia gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil rond dit systeem blijven wat ik boven heb geplaatst, ik zou nog wel willen weten of er nog betere producten zijn voor iets meer prijs of zelfs minder geld
Ga je overklokken?
Nee, maar als het niks kost aan geld of de prijs/kwaliteit verhouding zo danig beter is dan zal ik het overwegen
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht nog wat verbeterpuntjes van de mede tweakers, bijvoorbeeld mijn moederbord die ik in de pricewatch heb gezet, is leuk met de lampjes vind ik zelf ook leuk, maar is het ook de beste in de prijsrange?
Gamen, en lichtere taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al 2 500GB harde schijven en dit al bij elkaar gezocht
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 122,95 | € 122,95 |
1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 367,95 | € 367,95 |
1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 911,65 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hierboven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb nu voor intel en nvidia gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil rond dit systeem blijven wat ik boven heb geplaatst, ik zou nog wel willen weten of er nog betere producten zijn voor iets meer prijs of zelfs minder geld
Ga je overklokken?
Nee, maar als het niks kost aan geld of de prijs/kwaliteit verhouding zo danig beter is dan zal ik het overwegen
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht nog wat verbeterpuntjes van de mede tweakers, bijvoorbeeld mijn moederbord die ik in de pricewatch heb gezet, is leuk met de lampjes vind ik zelf ook leuk, maar is het ook de beste in de prijsrange?