Momenteel ben ik bezig om mijn oude Samsung S4 te vervangen door een iPhone 6. Omdat ik graag de gegevens wil behouden van de Android telefoon heb ik de app 'Stap over op iOS' geïnstalleerd op de Samsung.
Echter gaat dit niet naar wens. Elke keer zodra ik op het moment zit dat ik de codes moet invoeren verliest deze de verbinding met Wi-Fi. Ik doorloop hiervoor de volgende stappen:
Android
1. Opstarten van de app 'Stap over op iOS'
2. Klik op volgende'
3. Voer code in op het toestel.
iOS
1. Diverse standaard stappen voor nieuwe iPhone (zoals locatie, Wi-Fi, etc);
2. Selecteer bij het 'Apps en gegevens' scherm de optie overzetten van Android;
3. Klik op 'Ga door';
Zodra ik op 'Ga door' heb geklikt krijg ik een code op mijn scherm die ik vervolgens kan invoeren op de Android. Probleem is echter dat zodra het code wordt getoond op de iPhone de Wi-Fi verbinding wegvalt.
Iemand ook tegen deze problematiek aangelopen en een oplossing voor dit probleem?
Echter gaat dit niet naar wens. Elke keer zodra ik op het moment zit dat ik de codes moet invoeren verliest deze de verbinding met Wi-Fi. Ik doorloop hiervoor de volgende stappen:
Android
1. Opstarten van de app 'Stap over op iOS'
2. Klik op volgende'
3. Voer code in op het toestel.
iOS
1. Diverse standaard stappen voor nieuwe iPhone (zoals locatie, Wi-Fi, etc);
2. Selecteer bij het 'Apps en gegevens' scherm de optie overzetten van Android;
3. Klik op 'Ga door';
Zodra ik op 'Ga door' heb geklikt krijg ik een code op mijn scherm die ik vervolgens kan invoeren op de Android. Probleem is echter dat zodra het code wordt getoond op de iPhone de Wi-Fi verbinding wegvalt.
Iemand ook tegen deze problematiek aangelopen en een oplossing voor dit probleem?