Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• svdveen1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik ga een LG G4 kopen inclusief een abonnement, nu zie ik dat de G4 bestaat in twee uitvoeringen; een standaard en een T-Mobile uitvoering. Die laatste is 9 euro goedkoper.

Weten jullie wat het verschil is?
Staat er dan een T-Mobile merkje op de achterkant? Of is het gewoon een paar euro extra korting op het toestel omdat het bij een T-Mobile abonnement is?

Alvast bedankt.
Sander.

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:35
Waarschijnlijk is het toestel ook simlocked, dus enkel en alleen bruikbaar icm T-Mobile. (een simlock is alleen geldig voor de duur van het gecombineerde abonnement, hierna moet de provider de lock er kostenloos vanaf halen.)

Battle.net ID: Nirrilith#2845

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:48
Voor €9 zou ik mijn keuze wel weten..

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
svdveen1 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:14:
Ik ga een LG G4 kopen inclusief een abonnement, nu zie ik dat de G4 bestaat in twee uitvoeringen; een standaard en een T-Mobile uitvoering. Die laatste is 9 euro goedkoper.

Weten jullie wat het verschil is?
Staat er dan een T-Mobile merkje op de achterkant? Of is het gewoon een paar euro extra korting op het toestel omdat het bij een T-Mobile abonnement is?

Alvast bedankt.
Sander.
Toevallig had ik vorig week hetzelfde. Weliswaar een andere mobiel en het verschil was €30.
Vroeg me ook af of de naam van de provider op de telefoon staat. Ben een paar telecom winkels afgegaan en dit nagevraagd. Nee op de telefoon staat niets van de provider. Vroeger deed men dit wel, maar de smartphones word dat niet meer gedaan. Wel zie je de naam van de provider in de software. Als je het toestel aanzet. En het toestel is dan simlocked van de provider.

€9 is geen groot verschil. Dus...

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Als de software bij updates dan nog door een extra laag moet (Google -> LG -> T-Mobile) zou ik voor de niet branded versie kiezen. Scheelt een hoop wachten bij updates.

Home Assistant configuratie