Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ouwe laptop verkopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Vraag

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:50
Beste lezers,
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een laptop gekocht, de Medion Akoya S4613 (30014050). Zou iemand van jullie weten wat deze ongeveer nog waard is, aangezien ik hem wel verkopen omdat ik laatst een redelijke game pc heb gekocht. ;)

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Wouter.

Alle reacties

• rilo98
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-03 18:55

rilo98

BattleTag Rilo98#2407

Ik zou ongeveer tussen de €150/€200 gaan zitten.
Aangezien de hardware al wat verouderd is. Maar je eventueel de RAM geheugen en de HDD nog kunt upgraden. Lijkt €200 mij wel een mooi bedrag. :)

• Waltro
Ah oke. Zal ik hem voor die prijs gaan verkopen. Is het beter om het op tweakers te verkopen of marktplaats?

Bedankt voor je snelle reactie trouwens ^^

• rilo98
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-03 18:55

rilo98

BattleTag Rilo98#2407

Zou op beide doen. Des te sneller heb je hem verkocht!

En geen probleem. :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08

MsG

Forumzwerver

Op Marktplaats heb je natuurlijk een groter publiek. Waarom niet op beide? Daarnaast zou ik hem op Marktplaats lekker op bieden zetten, wie weet gaan mensen er wel zwaar overheen. De vraag bepaalt m.i. de prijs, en niet per se een vooraf bedacht getal.

Op Tweakers hebben de meesten al wel een laptop, dus ik denk dat je hem daarop minder snel verkoopt. Ikzelf zou ze op beide hebben gezet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Waltro
En dan als ze op marktplaats meer bieden gewoon gereseveerd zetten op tweakers?

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Waltro schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:16:
En dan als ze op marktplaats meer bieden gewoon gereseveerd zetten op tweakers?
Ja natuurlijk! Als er iemand geïnteresseerd is, dan lijkt het mij redelijk dat je de advertentie bij Tweakers V&A en op Marktplaats op status "gereserveerd" zet. Zo weten anderen ook dat de laptop mogelijk geclaimd is door een ander. Succes met de verkoop!

EDIT: Gaat het omdeze laptop? Vraag je zelf ook eens af wat de staat van de laptop is. Wat verwacht jij ervan dat je terug wilt krijgen? Voor hoeveel heb jij hem destijds aangeschaft? Daarnaast kan je er ook voor kiezen om een advertentie te plaatsen waar kopers ervoor kunnen bieden.

[ Voor 29% gewijzigd door MysticX op 20-01-2016 15:25 ]

hi!

• Waltro
Ah oke super bedankt!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:18

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht. Taxatietopics zijn niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.