Sinds een aantal jaar maak ik gebruik van een Logitech G19 toetsenbord. Tot een paar dagen geleden, tijdens het gamen, shift niet meer werkte zoals ik wilde. Als je shift in hield dan reageerde de game alsof je shift steeds opnieuw aan het indrukken was. Na later onderzoek bleek dat het niet alleen in deze game was, maar ook gewoon in windows. Daarnaast als je shift niet induwde, wilde hij ook nog wel eens een hoofdletter typen.
Dus ik ging er van uit dat mijn toetsenbord kapot was door ouderdom. Daarna heb ik een simpel (bedraad) logitech usb-toetsenbord gepakt en deze aangesloten en hierna leek het weer ter werken.
Tot net, toen had ik ineens het zelfde probleem weer terug met het andere. Wat zou dit kunnen zijn en hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Mijn huidige pc:
En de gebruikte toetsenborden:
Besturingssysteem: Windows 10 x64
Toetsenbord layout in Windows: United States-International
Het loskoppelen en aansluiten van het toetsenbord op dezelfde of een andere usb-poort bied geen oplossing.
Dus ik ging er van uit dat mijn toetsenbord kapot was door ouderdom. Daarna heb ik een simpel (bedraad) logitech usb-toetsenbord gepakt en deze aangesloten en hierna leek het weer ter werken.
Tot net, toen had ik ineens het zelfde probleem weer terug met het andere. Wat zou dit kunnen zijn en hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Mijn huidige pc:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
1 | ASRock B150M Pro4S | € 77,40 | € 77,40 |
1 | XFX GeForce 9600GT | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master HAF 932 | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 139,84 | € 139,84 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 497,59 |
En de gebruikte toetsenborden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, Zwart) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Besturingssysteem: Windows 10 x64
Toetsenbord layout in Windows: United States-International
Het loskoppelen en aansluiten van het toetsenbord op dezelfde of een andere usb-poort bied geen oplossing.
Xbox: Gulpener88