Vraagje; ik wil met een prepaid kunnen bellen vanuit het buitenland. Ik heb nu Libertel Izi maar daar kan ik binnenkort alleen maar mee bellen via een zogenaamd 'call-back' systeem. Eerst *100, dan het nummer, SEND, dan krijg je een berichtje terug dat je teruggebeld wordt (?) en daarna wordt je teruggebeld.... Kortom KA U TEE. Ik wil gewoon een nummer drukken en contact krijgen en geen gepiel met berichtjes terug enzo. Wie weet met welke prepay en provider dit kan? Ik heb trouwens het liefst een prepay met een 3310.
Neem gewoon een abbo.
Al het goeie.......
precies, neem gewoon een abbo, zijn tegenwoordig toch zo goedkoop
Daar wil ik me bij aansluiten, maar anders is er toch altijd nog Libertel Extra Izi? Al is dat ook al een beetje vergelijkbaar met een abbo...
Maar je kan wel je eigen nummer houden en voor een bepaalde periode dat extra izi afsluiten en daarna weer 'gewoon' doorgaan...
Telfort ofzo?
met prepaid:
*123*+31xxxxxxx#
en je heb connectie
zie:
http://www.telfort.nl/overzicht_standaard.jsp?Node_ID=1844
met prepaid:
*123*+31xxxxxxx#
en je heb connectie
zie:
http://www.telfort.nl/overzicht_standaard.jsp?Node_ID=1844
Verwijderd
helaas pindakaas dat systeem bestaat niet meer nu het systeem van beltegoed is ingevoerd.. mijn pa had ook dat izi dat je kon bellen met je prepay phone in t buitenland zonder dat gepiel. Hij kreeg netjes een brief dat dat niet meer gedaan word alleen maar nog van je beltegoed afgeschreven. Voordeel voor libertel ze ontvangen alleen maar meer knakenOp donderdag 21 juni 2001 23:13 schreef bavara het volgende:
Daar wil ik me bij aansluiten, maar anders is er toch altijd nog Libertel Extra Izi? Al is dat ook al een beetje vergelijkbaar met een abbo...Maar je kan wel je eigen nummer houden en voor een bepaalde periode dat extra izi afsluiten en daarna weer 'gewoon' doorgaan...
Telfort is volgens mij idd de enige die dat kan.Maar neem liever een abo, je betaalt dan ook minder, alhoewel bellen in het buitenland schandalig duur blijft. Ga in Spanje dus niet uitgebreid naar huis zitten bellen met dat ding!
Nee, ook bij KPN kan het, maar moet aangevraagd worden zover ik weet (kost eenmalig iets van 50 piek). Bij Telfort zit het er gewoon al bij. Maar KPN prepaid (en ook abbo) blijft stukken duurder dan de rest.Op vrijdag 22 juni 2001 00:16 schreef rdgf het volgende:
Telfort is volgens mij idd de enige die dat kan.
Pagina: 1