Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Halo Online PC

Pagina: 1
Acties:

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-08 12:50

Hallo beste Tweakers,

Dit topic is bedoeld om over Halo Online te discussieren en kletsen.
Het spel is helaas niet officieel voor ons, alleen voor de gamers in Rusland. In ieder geval is het met een mod wel bespeelbaar in de rest van de wereld, wat natuurlijk erg mooi is! :D

Q: What is Halo Online?

A: Halo Online is a free-to-play shooter developed by Saber Interactive and published by Innova Co. S.a.r.l, in association with 343 Industries. It is currently undergoing beta testing, and is exclusive to Russia and Windows OS. The game runs on a modified version of the Halo 3 engine, and includes gameplay additions such as sprint, assassinations, tactical packages, and more. The official website is here, and the official social media page is here.

Q: What is ElDewrito?

A: Two days after the initial announcement of Halo Online, an early build of Halo Online was leaked from the official website. This build differs from the official game in that it contains Forge mode, Halo 3's menus, and various Halo 3 assets (though not Campaign or Theater). ElDewrito is a mod which makes Halo Online playable for all, and includes changes and additions such as English menus and HUD, support for medal/announcer packs, a server browser, and more. Its name is a play on the name of Halo Online's original executable, eldorado.exe.

Eigen ervaring met het spel zover:
+ Het werkt best aardig, er zijn dus geen overduidelijke dingen die het spel verhinderen.
+ Kan met een controller of muis + toetsbord gespeeld worden.
+ XBOX app op Windows 10 werkt prima met het spel.
+ Je kunt opnemen en screenshots maken via de controller (Home knop).

- Lichtelijk last van FPS drops op bepaalde plekken (nog niet zozeer verhinderend).
- Je zult in het spel merken dat het met een mod werkt (menu's, servers enz.)
- Soms moet je de combinatie van controller + muis en toetsenbord nemen

Screenshot

Aquila wijzigde deze reactie 20-01-2016 12:58 (133%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-08 14:08
Dus dit spel is in ontwikkeling enkel voor Rusland. Het wordt een free-to-play game.

Er was een alpha leak. Deze is gemod door cummunity en speelbaar voor iedereen (te vinden op reddit).
Uiteraard is dit dus illegaal.

A: Halo Online is a free-to-play shooter developed by Saber Interactive and published by Innova Co. S.a.r.l, in association with 343 Industries. It is currently undergoing beta testing, and is exclusive to Russia and Windows OS. The game runs on a modified version of the Halo 3 engine, and includes gameplay additions such as sprint, assassinations, tactical packages, and more. The official website is here, and the official social media page is here.

A: Two days after the initial announcement of Halo Online, an early build of Halo Online was leaked from the official website. This build differs from the official game in that it contains Forge mode, Halo 3's menus, and various Halo 3 assets (though not Campaign or Theater). ElDewrito is a mod which makes Halo Online playable for all, and includes changes and additions such as English menus and HUD, support for medal/announcer packs, a server browser, and more. Its name is a play on the name of Halo Online's original executable, eldorado.exe.

Omdat dit een alpha leak is zijn er nog veel problemen(framedrops, niet al de officiele maps, grafische glitches enz.)

Of het dus uberhaupt de moeite is weet ik niet.

Wux wijzigde deze reactie 20-01-2016 10:05 (9%)

• Aquila
quote:
Wux schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:02:
Dus dit spel is in ontwikkeling enkel voor Rusland. Het wordt een free-to-play game.

Er was een alpha leak. Deze is gemod door cummunity en speelbaar voor iedereen (te vinden op reddit).
Uiteraard is dit dus illegaal.

Omdat dit een alpha leak is zijn er nog veel problemen(framedrops, niet al de officiele maps, grafische glitches enz.)

Of het dus uberhaupt de moeite is weet ik niet.

[video]
Bedank voor de uitleg erbij :)

Het spel is simpelweg er goed te spelen en daarom vind ik het zelf zeker de moeite waard. Het is erg makkelijk om te installeren, dus dan kun je het zelf eens oordelen.

Ik kan geen degelijke uitleg over het installeren geven, omdat dit deels via Piratebay gaat.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Aquila schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:11:
Ik kan geen degelijke uitleg over het installeren geven, omdat dit deels via Piratebay gaat.
Je kan het ook via google drive of mega downloaden. Maar het gaat nog steeds over een aangepaste versie van een (nog steeds geleakte?) game die voorlopig alleen voor de Russische markt is bedoeld (en misschien niet meer verder ontwikkeld wordt?). Dus geen idee hoe 'legaal' het allemaal is.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Aquila
quote:
Gundogan schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Je kan het ook via google drive of mega downloaden. Maar het gaat nog steeds over een aangepaste versie van een (nog steeds geleakte?) game die voorlopig alleen voor de Russische markt is bedoeld (en misschien niet meer verder ontwikkeld wordt?). Dus geen idee hoe 'legaal' het allemaal is.
Ik haal ook dit uit de tekst:
''We have decided to focus our collective efforts on an entirely new project called Anvil Online, which is a mod for Halo Online that has different design goals from ElDewrito. We will do our best to keep you updated on our progress on this project. We will create another post later with more details on the project,”

Het lijkt erop dat de support toch nog wel even doorgaat als ik het goed begrijp. Alleen wel in een andere vorm.
Je kunt de mod ook via Google Drive downloaden, maar het spel zelf niet als het goed is. Gister had ik een mooie manual die ik niet opgeslagen heb 8)7

Aquila wijzigde deze reactie 20-01-2016 11:37 (7%)

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:07
Op reddit staan directe links naar download, dus vraag me af in hoeverre het spel illegaal is. Ik heb zojuist de update naar 0.5.0.2 gedownload en ga voor het eerst de Halo 3 HUD en armor mods installeren ;-) Had pre-0.5 al wat potjes online gespeeld alleen toen waren er vrij weinig mensen online. Sinds een paar dagen gaat het reddit meer en meer rond waardoor de game ook meer spelers krijgt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Aquila
quote:
Seroczynski schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:21:
Op reddit staan directe links naar download, dus vraag me af in hoeverre het spel illegaal is. Ik heb zojuist de update naar 0.5.0.2 gedownload en ga voor het eerst de Halo 3 HUD en armor mods installeren ;-) Had pre-0.5 al wat potjes online gespeeld alleen toen waren er vrij weinig mensen online. Sinds een paar dagen gaat het reddit meer en meer rond waardoor de game ook meer spelers krijgt.
Dat is mooi om te horen dat er meer spelers te vinden zijn! :D

Hoe bevalt die mod? Kun je anders een screen maken? :)

• Seroczynski
quote:
Aquila schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Dat is mooi om te horen dat er meer spelers te vinden zijn! :D

Hoe bevalt die mod? Kun je anders een screen maken? :)
Ik heb momenteel geen screenshot up for grabs, zal later vandaag even een screenshot maken.

Er is inmiddels meer informatie over "Anvil Online". In het kort komt het er op neer dat het Eldowrito team een gebrek aan organisatie heeft waarop enkele ontwikkelaars besloten hebben een nieuw project te starten met een betere organisatie en distributieplatform.

Het hele topic is te lezen op de officiele Reddit pagina: "Official Statement on ElDewrito and Anvil Online" via Anvil Online subreddit.

• Aquila
quote:
Seroczynski schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Ik heb momenteel geen screenshot up for grabs, zal later vandaag even een screenshot maken.

Er is inmiddels meer informatie over "Anvil Online". In het kort komt het er op neer dat het Eldowrito team een gebrek aan organisatie heeft waarop enkele ontwikkelaars besloten hebben een nieuw project te starten met een betere organisatie en distributieplatform.

Het hele topic is te lezen op de officiele Reddit pagina: "Official Statement on ElDewrito and Anvil Online" via Anvil Online subreddit.
Aaah zo, dan zien we het vast wel aankomen!

Het wordt dus geen totaal andere game als ik het goed begrepen heb uit eerdere stukjes die ik las. Ik neem dat bericht zo meteen nog eens door, maar volgens mij blijft Halo Online wel bestaan :D

• Seroczynski
Wellicht is dit aantrekkelijk voor mensen die er nog niet aan toe zijn gekomen om Halo Online te installeren, of voor mensen die het onhandig lijkt. Dit is iemand die een 'kant-en-klaar' pakket aanbiedt en claimt om het regelmatig te updaten.

Steam Community: Halo Online Pre-Modified

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:56
Even een bump want wat is dit een goede game zo geworden zeg!

• sassymousasi
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 14-07 21:57
Halo 3 op PC, genieten inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
Is het nog gewoon speelbaar? Meende dat er een eind aan gemaakt zou worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sassymousasi
Naar mijn weten wel. De nieuwe update is basically een update zodat het spel een basis heeft van Halo 3. Speelt echt geweldig. Jammer genoeg kan ik niet meer met een controller spelen, maar het is weer ouderwets genieten. Ga ook nog even bekijken of ik niet een servertje kan draaien.

• Aquila
Moet je voor multiplayer zelf voor een servertje zorgen dan?
Ik ga het binnenkorts weer installeren. Ben momenteel erg druk met werk, dus ik heb wat weinig tijd -O-

• sassymousasi
quote:
Aquila schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:23:
Moet je voor multiplayer zelf voor een servertje zorgen dan?
Ik ga het binnenkorts weer installeren. Ben momenteel erg druk met werk, dus ik heb wat weinig tijd -O-
Nee, er zijn genoeg servers online te vinden! Maar ik wil wat terugdoen door een eigen server te hosten.

En ook stiekem wil ik de leukste gamemodes spelen, met niet zo ongelooflijk veel man tegelijkertijd.

• pas
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 00:22
Er komt een shut down door Microsoft. :(
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True