Hallo allemaal!
Dit is mijn eerste keer hier bij de tweakers forum dus ik hoop dat alles goed is ingesteld.
Ik ga binnenkort een PS4 kopen. Daarvoor heb ik ook een tv nodig, want ik heb namelijk alleen nog maar een hele oude, kleine kubus tv in de kast staan
. Ik zat te twijfelen of ik nou een tv of een monitor moest gaan kopen (voor de beste prijskwaliteit). Hij moet ook niet te duur zijn, maximaal 200 euro. Ik weet dat dit heel weinig is voor een tv/monitor maar mijn slaapkamer is heel klein (ongeveer 3m bij 2m) dus ik heb wel genoeg aan plus minus 23 inch. Ik zat ook te twijfelen of ik er een met HD Ready of Full HD moest nemen, want 23 inch is best klein en ik zit er dan ongeveer een meter vanaf. Ik wil wel graag 60hz maar ik kon geen tv's vinden met 60hz, alleen monitors. En de reactietijd maakt mij niet zoveel uit, ik ga waarschijnlijk geen Call of Duty of andere fps games spelen, misschien in de toekomst maar nu wil ik vooral games zoals The Last of Us, Uncharted en Assassin's Creed spelen. Ik zat te denken aan deze monitor: https://bol.com/nl/p/asus...-monitor/9200000045966968
Sommigen zeggen dat de speakers heel slecht zijn en ik wil geen extra speakers apart gaan kopen. Maar aan de andere kant zijn sommige mensen heel kritisch. Ze zeiden namelijk ook dat onze grote Samsung tv voor de woonkamer slechte speakers heeft maar wij hebben er geen enkel probleem mee.
Mijn eisen nog even op een rijtje:
-maximaal 200 euro
-plus minus 23 inch
-als het een monitor is dan wel een met ingebouwde speakers
-liever 60hz maar als je daar comentaar op hebt en vindt dat 50hz meer dan genoeg is wil ik dat ook graag horen
Ik hoop dat dit genoeg info is
!
Alvast bedankt
!
Dit is mijn eerste keer hier bij de tweakers forum dus ik hoop dat alles goed is ingesteld.
Ik ga binnenkort een PS4 kopen. Daarvoor heb ik ook een tv nodig, want ik heb namelijk alleen nog maar een hele oude, kleine kubus tv in de kast staan
Sommigen zeggen dat de speakers heel slecht zijn en ik wil geen extra speakers apart gaan kopen. Maar aan de andere kant zijn sommige mensen heel kritisch. Ze zeiden namelijk ook dat onze grote Samsung tv voor de woonkamer slechte speakers heeft maar wij hebben er geen enkel probleem mee.
Mijn eisen nog even op een rijtje:
-maximaal 200 euro
-plus minus 23 inch
-als het een monitor is dan wel een met ingebouwde speakers
-liever 60hz maar als je daar comentaar op hebt en vindt dat 50hz meer dan genoeg is wil ik dat ook graag horen
Ik hoop dat dit genoeg info is
Alvast bedankt