Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuissysteem waar niks geks mee gebeurd, skypen, mailen en af en toe een keer voor wat simpele fotobewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hou het op de 500 euro, zit een marge in maar voor dat geld moet het makkelijk lukken lijkt mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis e.d. is er allemaal, ik zoek alleen een kast met inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle processor, 8 GB werkgeheugen, SSD voor windows en wat programma's, 1 TB HDD meer is niet nodig, een stille niet al te grote kast, voeding weet ik niet precies maar ik denk dat 300w wel volstaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Intel, energiezuinig en betrouwbaar
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De HDD is nu nog een IDE, die wil ik proberen te klonen zodat ze gewoon verder kunnen met wat ze nu hebben. Windows 10 draait al en als het moet kan ik ook een clean install doen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De huidige pc is 6 jaar oud en aan vervanging toe, daarom zoek ik een systeem die futureproof is.
Ik heb zelf een lijstje samengesteld naar aanleiding van wat verzamelde informatie en de laatste BBG. Volgens mij moet het hiermee wel lukken, maar mijn vraag is: Is dit een futureproof systeem?
Thuissysteem waar niks geks mee gebeurd, skypen, mailen en af en toe een keer voor wat simpele fotobewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hou het op de 500 euro, zit een marge in maar voor dat geld moet het makkelijk lukken lijkt mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis e.d. is er allemaal, ik zoek alleen een kast met inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle processor, 8 GB werkgeheugen, SSD voor windows en wat programma's, 1 TB HDD meer is niet nodig, een stille niet al te grote kast, voeding weet ik niet precies maar ik denk dat 300w wel volstaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Intel, energiezuinig en betrouwbaar
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De HDD is nu nog een IDE, die wil ik proberen te klonen zodat ze gewoon verder kunnen met wat ze nu hebben. Windows 10 draait al en als het moet kan ik ook een clean install doen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De huidige pc is 6 jaar oud en aan vervanging toe, daarom zoek ik een systeem die futureproof is.
Ik heb zelf een lijstje samengesteld naar aanleiding van wat verzamelde informatie en de laatste BBG. Volgens mij moet het hiermee wel lukken, maar mijn vraag is: Is dit een futureproof systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,60 | € 183,60 |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 39,95 | € 39,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 492,26 |