Ik zoek een?
Een nieuwe CPU koeler ter vervanging van mijn kapotte Scythe Big Shuriken Rev B.
Probleemomschrijving:
M'n huidige Scythe Big Shuriken heeft het denk ik begeven. Hij draait om de seconde heel even (je hoort ook kort een rateltje) en stopt daarna weer. CPU temperatuur wordt ook echt te hoog. Ik heb nog geen andere aansluiting op m'n moederbord geprobeerd. Ik heb de fan er al van af gehaald en de hele kast schoon gemaakt maar maakt geen verandering.
Wat is je budget?
Maakt me niet uit. Gewoon een goede CPU koeler in een "normaal" CPU-koeler-budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mobo: MSI X79A-GD45 (8D)
Kast: Corsair Carbide 200R Closed
GPU: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Een nieuwe CPU koeler ter vervanging van mijn kapotte Scythe Big Shuriken Rev B.
Probleemomschrijving:
M'n huidige Scythe Big Shuriken heeft het denk ik begeven. Hij draait om de seconde heel even (je hoort ook kort een rateltje) en stopt daarna weer. CPU temperatuur wordt ook echt te hoog. Ik heb nog geen andere aansluiting op m'n moederbord geprobeerd. Ik heb de fan er al van af gehaald en de hele kast schoon gemaakt maar maakt geen verandering.
Wat is je budget?
Maakt me niet uit. Gewoon een goede CPU koeler in een "normaal" CPU-koeler-budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mobo: MSI X79A-GD45 (8D)
Kast: Corsair Carbide 200R Closed
GPU: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 19-01-2016 21:45 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL