Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luca3x0
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik zoek een?
Galaxy S6 of Iphone 6.

Wat is je budget?
500-600 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat gebruiken om video's te kijken, whatsappen, internetten, bellen. Ik wil ook nog een beetje experimenteren met virtual reality.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik gebruik al jaren lang iphone maar ik vindt de mogelijkheden een beetje beperkt. Zelf weet ik weinig van de Galaxy s6 behalve dan dat je meer mogelijkheden hebt met bijvoorbeeld downloaden en instellingen. Zelf had ik ook al gekeken naar de Gear VR van samsung die mij leuk leek om te gebruiken.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke mobiel raden jullie aan? Ben dus al me hele leven een iphone gebruiker, maar nu ben ik eigenlijk ook wel geïnteresseerd in de Galaxy S6. Weet er verder niet veel over.
Bedankt alvast :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met beide telefoons kun je niet fout gaan. Ben zelf geen Apple liefhebber i.v.m. eigen ervaringen en heb daarom een S6 Edge. Enorm snel en zit vol functionaliteiten.

Anderen zweren weer bij Apple, dus het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Als je blij bent met Apple, kan de S6 weer tegenvallen, omdat het toch heel anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
bijna overal werd s6 als beste telefoon 2015 gekozen

iphone is niet slecht, alleen betaal je veel geld voor een appel logo op je telefoon

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Ik twijfelde ook, de reden dat ik de Galaxy s6 voornamelijk heb gekocht is omdat ik verder geen Apple apparaten heb (zoals Macbook etc.). Ik heb wel de iPhone 4 gehad, maar de gedoe met iTunes etc vind ik maar niks. Verder zie ik de meerwaarde van een iPhone voor mijn gebruik (Whatsapp, internet en Social Media) niet echt in. De Galaxy s6 is prima, alles werkt simpel en de software werkt snel (wat bij mijn s5 mini niet was). Als ik jou was zou ik voor de Galaxy s6 gaan, tenzij je laptop/computer ook van Apple is dan zou ik de iPhone 6 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luca3x0
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-10-2023
Bedankt voor de reacties :) zelf heb ik een macbook pro, maar ik gebruik hem niet echt met de verbinding met mijn iphone 5.