Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:42

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
Dag allen!
samen met mijn vriendin ben ik wat op zoek naar een printer voor haar, dat moet lukken zou je zeggen; keus genoeg! Laat dat nou net het probleem zijn, ik heb graag 't beste voor 't geld en ook voor mijn vriendin zijn er een paar dingetjes waar ze wat op wil letten.

komt ie dan:
- we zoeken een all in one printer, een budget is er niet, maar laten we 't rond de 100 euro als max houden (minder is beter)
- printkwaliteit is van matig belang, beroerd is natuurlijk jammer, maar 't hoeft zeker niet perfect (je zit ook vast aan inktjet)
- snelheid is van geen enkel belang. we hebben de tijd
- separate cardridges voor verschillende kleuren een must (dus niet 1 cardridge met "kleur" en 1 "zwart", maar een stuk of 4)
- zuinig in verbruik met originele cardridges, het liefst moeten die originele cardridges ook nog betaalbaar zijn. Er zullen altijd originele cardridges gebruikt worden (ook al weet ik dat immitatie ook wel kan)
- de A4 voorraad moet in 't apparaat zitten, dus niet half er uitsteken
- scannen mogelijk, ook als de inkt op is, dit kon blijkbaar niet met haar huidige printer die de geest gegeven heeft.
- grappen en grollen zijn in principe niet nodig, tegenwoordig heeft bijna elke printer wifi

wat hebben we dan gevonden?
pricewatch: Brother DCP-J4120DW zagen we laatst in de aanbieding, en dat komt ie vast wel weer eens; voordeel dat hier ook A3 in kan, alleen we vonden 'm nogal plastickerig, nou weet ik dat alle printers dat zijn, maar 't viel me wel direct op.

iest als de Canon MG3550 valt af ivm de cardridges
de MX-serie niet door de lades
zelfde voor alle Epson's :(

hebben jullie nog suggesties?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 17:25

AzzKickah

06-CENSORED

Mjah dan wordt het wel moeilijk..

Deze HP heeft dan wel een 3-kleuren-cartridge, maar toch volgens mij niet erg schokkend duur per cartridge (18 euro). En op de printer zelf zit momenteel 20 euro cashback:
http://store.hp.com/Nethe...id=G0V53A&opt=623&sel=PRN

Ik heb ook even snel bij Lexmark gekeken maar die printers zijn volgens mij meer gericht op het bedrijfsleven en dus vrij duur in verhouding. En laser.

Succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:32

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft lastig, ook voor regs ;). Schopje naar CAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
dankje! ik had bij overige hardware gekeken, en daar stonden printers niet bij, dus vandaar mijn plaatsing daar ;)
AzzKickah schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:24:
Mjah dan wordt het wel moeilijk..

Deze HP heeft dan wel een 3-kleuren-cartridge, maar toch volgens mij niet erg schokkend duur per cartridge (18 euro). En op de printer zelf zit momenteel 20 euro cashback:
http://store.hp.com/Nethe...id=G0V53A&opt=623&sel=PRN

Ik heb ook even snel bij Lexmark gekeken maar die printers zijn volgens mij meer gericht op het bedrijfsleven en dus vrij duur in verhouding. En laser.

Succes :P
bedankt voor je input! echter is die kleurencardridge voor mij toch niet helemaal bevredigend, voor de rest zit ie er wel lekker strak uit!

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmardo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:19
Print je vaak wat in kleur? Anders zou je nog een z/w laser kunnen overwegen, die zijn niet zo duur in aanschaf en je kan heel veel printen met 1 toner (die niet/nauwelijks uitdroogt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Topicstarter
wilmardo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:57:
Print je vaak wat in kleur? Anders zou je nog een z/w laser kunnen overwegen, die zijn niet zo duur in aanschaf en je kan heel veel printen met 1 toner (die niet/nauwelijks uitdroogt).
er wordt uberhaupt niet heel veel geprint, maar wanneer er geprint wordt is het wel van belang dat kleur in ieder geval mogelijk is, vandaar dat laser eigenlijk direct afviel

Pagina: 1