Ik heb met OBS (Open Broadcaster Software) een gameplay capture gemaakt van 60fps.
Dit programma exporteert helaas enkel naar het flv formaat.
Nu wil ik enkel wat aanpassingen doen in de video, voornamelijk wat knip werk. De gehele codering doe ik in Handbrake.
Nu lukt het me maar niet om een eenvoudig stukje gratis software te vinden dat dit voor mij kan doen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Nieuwste Virtual Dub (# ondersteund geen flv formaat)
- FLV_Extract (# loopt om een of andere reden vast met het bestand)
- Pinnacle Studio 15 (# kan niet exporteren naar 60fps)
- Windows Movie Maker (# is onderdeel van Essentials 2012, maar de installatie geeft steeds aan dat deze corrupt is).
- Pinnacle Studio 17 (# kan geen bewerking doen met het flv bestand, ook niet afspelen in preview.)
Ik zoek dus een programma waarmee ik in het videobestand kleine aanpassingen kan doen en dit vervolgens zonder hercodering weer kan opslaan.
Wie o wie heeft suggesties?
Dit programma exporteert helaas enkel naar het flv formaat.
Nu wil ik enkel wat aanpassingen doen in de video, voornamelijk wat knip werk. De gehele codering doe ik in Handbrake.
Nu lukt het me maar niet om een eenvoudig stukje gratis software te vinden dat dit voor mij kan doen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Nieuwste Virtual Dub (# ondersteund geen flv formaat)
- FLV_Extract (# loopt om een of andere reden vast met het bestand)
- Pinnacle Studio 15 (# kan niet exporteren naar 60fps)
- Windows Movie Maker (# is onderdeel van Essentials 2012, maar de installatie geeft steeds aan dat deze corrupt is).
- Pinnacle Studio 17 (# kan geen bewerking doen met het flv bestand, ook niet afspelen in preview.)
Ik zoek dus een programma waarmee ik in het videobestand kleine aanpassingen kan doen en dit vervolgens zonder hercodering weer kan opslaan.
Wie o wie heeft suggesties?