Toon posts:

PS3 + sony bravia kdl 40w705c niet in HD 1080i/p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi alle,

Ik heb op bovenstaande probleem geen antwoord kunnen vinden. Hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen.

Standaard worden alle games en PS3 menu getoond in 720p. Tenminste dat denk ik, het beeld ziet er in ieder geval uit alsof het met een SCART is verbonden. Maar dat is het is niet, mijn PS3 is met een HDMI kabel (goud kopje) verbonden. Probleem doet zich ook voor als mijn PS3-beeldinstellingen alleen op 1080i of p staat (dus 720p uitgeschakeld). Verder heb ik alle combinaties geprobeerd.

Zodra ik bijvoorbeeld alleen 1080i inschakel op de PS3, zie ik deze input informatie ook op mijn tv. Dan staat er bijvoorbeeld HDMI 2 - 1080i. Maar dat is niet wat ik terugzie op mijn scherm, het beeld is gewoon niet in HD. Op mijn TV heb ik HDMI uitvoer op Auto en Volledig geprobeerd.

Mijn PS4 heeft dit probleem niet op mijn tv. Ik heb verschillende HDMI kabels geprobeerd maar geen succes. PS3 instellingen zijn gereset en op een andere HD tv en of monitor heb ik dit probleem niet. PS3 en TV zijn voorzien van de laatste update.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kan je de instellingen van je tv eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Satch schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:19:
Kan je de instellingen van je tv eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Misschien helpt dat.
Mijn excuses dat was al gebeurd. PS3 en TV zijn gereset. Geprobeerd zonder updates, vervolgens met updates. Geen succes.