beeld verspringt na uit en aanschakelen projectoren.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
Hallo.

ik probeer een probleem te tackelen.

Wij hebben een interactieve vloer geinstaleerd bij een klant van ons.
Hierbij gebruikten wij in het verleden een miditower die wij zelf samenstelde incl losse grafische kaart van ATI. met ati kan je 2 monitoren als 1 monitor en 1 resolutie laten draaien. in ons geval 2x1280x800= 2560x800.

Nu zijn we geswitched naar gigabyte brix kastjes die voldoen aan de eisen van ons software.
Wij hebben bij deze kastjes ondanks dat er een ati kaart in zit niet de mogelijkheid om er 1 resolutie van te maken met 2 projectoren. met onze software kunnen we het wel zo instellen dat deze voorals nog over 2 monitoren kan draaien.
Nu is het probleem wanneer wij de aangesloten projectoren op timer zetten 7:30 aan en om 18:00 uur uit dat wanneer ze de volgende ochtend weer opstarten de applicatie maar draait aan 1 kant van de projectie.

dit hebben we dus niet gehad bij onze oude configuratie echter wel bij deze brix kastjes: pricewatch: Gigabyte BRIX Gaming GB-BXA8G-8890

heeft iemand hiervoor een oplossing dat het systeem gewoon fullscreen blijft draaien met deze brix systemen?

alvast bedankt voor de genomen moeite.

Alle reacties

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Volgens mij zit er in dat kastje een APU icm een dedicated graphics (M275x), ik denk dat alleen de M275x Eyefinity heeft? Kijk eens of je dus deze standaard aan kan zetten bij het powerprofile ofzo.

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
@ spaci,

dit hebben we idd gedaan dat allen de videokaart word anagesproken van ati. Toch krijg je niet de mogelijkheid om eyefinity aan te zetten om de schermen in 1 resolutie te zetten.