Hallo Tweakers, ik heb 6 jaar geleden een desktop gebouwd met de focus om te gamen. Nu merk ik de laatste tijd dat de specificaties niet meer voldoende zijn om de nieuwste games mee te spelen en moet ik fallout 4 op LOW spelen. Ik wil het liefste bij mijn systeem de onderdelen die niet meer goed zijn upgraden. Maar ik ben benieuwd of dit nog mogelijk is en ik misschien wel beter naar een compleet nieuwe build moet kijken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de laatste games (met name fallout 4) weer op redelijke/goede kwaliteit kunnen spelen. Ik heb een huidige pc die ik wil upgraden en ik ben benieuwd welke onderdelen ik wel en niet mee kan nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen keiharde maximumprijs maar wil het wel graag onder de 500 euro houden(bij upgraden).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wil ik alles wat nog een tijdje mee kan graag meenemen, maar ik vraag me af of het niet handig is om alles te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil upgraden naar 8 of 16gb ram, hiernaast wil ik ook nog een SSD van ongeveer 500gb erin plaatsen. Ik heb een aantal maanden terug mijn videokaart vervangen (van HD 5770 naar HD 6970)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn om nog een tijdje mee te kunnen in de toekomst.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen wat de beste stap is om te doen, alles nieuw kopen of juist een paar onderdelen vervangen.
Dit is mijn systeem op dit moment:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de laatste games (met name fallout 4) weer op redelijke/goede kwaliteit kunnen spelen. Ik heb een huidige pc die ik wil upgraden en ik ben benieuwd welke onderdelen ik wel en niet mee kan nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen keiharde maximumprijs maar wil het wel graag onder de 500 euro houden(bij upgraden).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wil ik alles wat nog een tijdje mee kan graag meenemen, maar ik vraag me af of het niet handig is om alles te vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil upgraden naar 8 of 16gb ram, hiernaast wil ik ook nog een SSD van ongeveer 500gb erin plaatsen. Ik heb een aantal maanden terug mijn videokaart vervangen (van HD 5770 naar HD 6970)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn om nog een tijdje mee te kunnen in de toekomst.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen wat de beste stap is om te doen, alles nieuw kopen of juist een paar onderdelen vervangen.
Dit is mijn systeem op dit moment:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-770TA-UD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 6970 2GB GDDR5 Dual Fan | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair HX750W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |