Programming game

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657533

Topicstarter
Hallo!
Ik ben op zoek naar een game waarbij je moet programmeren, ik denk in java.
Ik weet nog niet of het spel al uit is maar het is ooit al eens hier op tweakers bij nieuws geplaatst.
Weet iemand of het al uit is of welk spel het is dat ik bedoel? Het is een 2D strategie spel dat een beetje lijkt op GalaxIR is ik het juist voor heb.
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 10:03
Bedoel je misschien CodeCombat?

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Misschien staat iets interessants op Wikipedia: Category:Programming games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee het is niet CodeCombat en ik heb ook niets gevonden op wikipedia. Maar ik vermoed dat het spel zelf nog niet uit is. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 16:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Michaelvink is een recruiter :+

Op http://www.codingame.com schijf je kleine algoritmes om puzzels en games op te lossen in de programmeertaal van jouw voorkeur.

[ Voor 73% gewijzigd door mbarie op 19-01-2016 11:45 ]

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descalon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08-2024
Waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar wellicht interessant: Robocode. Een andere die de laatste tijd hoge ogen gooit - maar geen Java gebruikt - is TIS-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
Merethil schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Dat is Javascript, niet Java.
Zie de OP: ik DENK in Java

Je wil niet weten hoe vaak die door elkaar worden gehaald... Daarbij: de omschrijving van de game klopt. Overigens ben ik geen recruiter, ik speel het zelf niet eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
michaelvink schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:53:
[...]

Zie de OP: ik DENK in Java

Je wil niet weten hoe vaak die door elkaar worden gehaald... Daarbij: de omschrijving van de game klopt. Overigens ben ik geen recruiter, ik speel het zelf niet eens 8)7
Hij bedoelde een echte recruiter, die mensen probeert te ronselen voor andere bedrijven. Die weten namelijk vaak het verschil tussen Java en Javascript niet :P
Maar goed, Javascript != Java, deze game aandragen als een optie terwijl er gezegd wordt dat het waarschijnlijk een Java-game zou moeten zijn brengt dezelfde verwarring erin, dus wilde het even benadrukken.

Edit: Ik weet trouwens precies hoe vaak die verwarring voorkomt, zie ook mijn werkomschrijving hier op Tweakers ;) Ik merk dat probleem dagelijks met recruiters die mij in willen zetten voor Javascript-development want Java.

[ Voor 14% gewijzigd door Merethil op 19-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is screeps dat ik bedoelde, bedankt! Mijn excuses voor de verwarring tussen Java en Javascript... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
Ah, top! Ik was net een betoog aan het schrijven over het verschil tussen Java en JS, maar dat is niet meer nodig! Succes met spelen in ieder geval!

Edit @Merethil begrijpelijk :) Ik heb het andersom, ik ken JS, dus Java moet ook kunnen ;w

[ Voor 24% gewijzigd door Smuey op 19-01-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha ja mijn fout.. Ik dacht dat het java was.. :p bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
michaelvink schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:53:
Merethil schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:54:
Hij bedoelde een echte recruiter, die mensen probeert te ronselen voor andere bedrijven. Die weten namelijk vaak het verschil tussen Java en Javascript niet :P
:9

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
michaelvink schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:01:
Ah, top! Ik was net een betoog aan het schrijven over het verschil tussen Java en JS, maar dat is niet meer nodig! Succes met spelen in ieder geval!

Edit @Merethil begrijpelijk :) Ik heb het andersom, ik ken JS, dus Java moet ook kunnen ;w
Gewoon stoppen met scripten en starten met programmeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

^^ Dat dus. Dat is in ieder geval wat we hier in Programming doen, dus je topic hoort hier niet thuis.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.