Surround speakers toevoegen aan bestaande 2.1 opstelling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
Vraagje aan de kenners.

Ik heb een 2.1 opstelling staan (zie productlijstje). Hier ben ik eigenlijk heel blij mee.
#ProductPrijsSubtotaal
1Pioneer VSX-S500-K€ 0,-€ 0,-
1Boston Acoustics A 25 set (Zwart)€ 0,-€ 0,-
1Jamo SUB 210 (Zwart)€ 126,95€ 126,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 126,95

Het enige jammere is dat de Centers (A225C) en Surrounds (A23) eigenlijk niet meer te krijgen zijn :'(

Dus de set uitbouwen in dezelfde serie zit er niet meer bij, en eigenlijk wil ik nu wel iets meer surround gevoel krijgen.

Nu had ik deze in gedachten: Cambridge Audio Minx 12

Volgens de reviews klinken ze heel mooi en dan met name als surround.

Mijn vraag: gaan deze speakertjes mij blij maken bij films/games? Of moet ik gewoon blijven zoeken naar een setje BA A23's als surrounds?

[ Voor 45% gewijzigd door RoRoo op 19-01-2016 10:08 ]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-01 22:46

FeaR

In GoT we trust

Voor rear speakers is het wellicht nog wel te doen aangezien dat voornamelijk effecten zijn in films/series. Voor de center zou ik toch iets willen hebben met wat meer body dan zo'n kleine speaker. De Boston Acoustics A225C is nieuw nog wel te krijgen, wellicht alleen niet in de kleur die jij wilt. Ik zou zelf dan liever de niet goede kleur kopen en trachten de speaker te wrappen. Of tweedehands, ze komen volgens mij nog wel relatief vaak voorbij. Of weer een andere boeg, de A25 naar achter en een setje A250 (die ook nog nieuw te krijgen zijn) voor voor.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-01 12:58
Boston A23 is nog wel te verkrijgen bij Correct in Rotterdam:

https://www.correct.nl/artikel/Boston_A-23_art456715.php

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:32:
Voor rear speakers is het wellicht nog wel te doen aangezien dat voornamelijk effecten zijn in films/series. Voor de center zou ik toch iets willen hebben met wat meer body dan zo'n kleine speaker. De Boston Acoustics A225C is nieuw nog wel te krijgen, wellicht alleen niet in de kleur die jij wilt. Ik zou zelf dan liever de niet goede kleur kopen en trachten de speaker te wrappen. Of tweedehands, ze komen volgens mij nog wel relatief vaak voorbij. Of weer een andere boeg, de A25 naar achter en een setje A250 (die ook nog nieuw te krijgen zijn) voor voor.
Center was ik inderdaad nog iets anders aan het zoeken, wat gelijkwaardig is met de A25's. Had de surrounds iets hoger op het lijstje staan :)
Wrappen lijkt mij helemaal niks zeker niet als ik eerst nog eens 200 euro neerleg ervoor..

De A250 wil ik heul graag wel neerzetten jah. Alleen is mijn wederhelft het daar niet mee eens :)
Hmm apart.. Laatst hadden ze er nog maar 1 op voorraad... zie het er nu niet bij staan... Thanks!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-01 22:46

FeaR

In GoT we trust

RoRoo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:46:
[...]
Wrappen lijkt mij helemaal niks zeker niet als ik eerst nog eens 200 euro neerleg ervoor..
Gewoon zelf doen. Folie haal je voor een paar tientjes en je kan aan de slag. Voordeel van de A225C is dat de kleur alleen aan de zijkanten zit en niet aan de voor- en bovenkant. Dus veel folie heb je niet nodig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Topicstarter
Mijzelf kennende vliegt ie dan in de fik :)
Ben niet zo'n DHZ-er, gaat vaak mis.. En zeker met iets plakken/afwerken wat volop in het zicht is, nah...
Maar tof dat je meedenkt _/-\o_

Ik ga kijken of ik die A23's kan scoren d:)b

Pagina: 1