Kan UE40D6500 niet updaten ivm Netflix probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:53
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik met Google niet uitkom.
Ik heb een Samsung UE40D6500 Led-tv (http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40D6500VSXXN) die het vertikt om Netflix af te spelen vanuit het Smart-menu.
Ik heb geprobeerd om de app opnieuw te installeren. Dat is gelukt, maar tijdens het openen van Netflix loopt de tv vast.
Ik heb geprobeerd om de DNS instellingen te wijzigen (Pos2007 in "Netflix Nederland en België"), maar ook geen succes.
Daarna geprobeerd om de tv middels een USB te updaten (van 001018 naar 001028), maar daarmee komt hij niet verder dan 3% en geeft dan aan dat de upgrade niet uitgevoerd kan worden.
Daarna geprobeerd om te tv te resetten (lang de Exit-knop ingedrukt houden) en dan opnieuw updaten middels USB, maar hetzelfde verhaal.
Als ik probeer te updaten via Wifi, geeft de tv aan dat er geen update is.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-07 09:38
Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad, wat je kunt proberen wat bij mij hielp, is de stroomkabel er paar minuten uit halen, daarna terug aan zetten en nogmaals proberen netflix start dan weer op (bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Zojuist geprobeerd, maar is niet de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Schopje: iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij mij loopt die ook vast. Ik gebruik nu de chromecast met netflix. Dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Thombias schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Bij mij loopt die ook vast. Ik gebruik nu de chromecast met netflix. Dat gaat prima.
Ik heb ook een Chromecast, maar voor mijn zus probeer ik het werkend te krijgen. Ben alleen bang dat ik de hoop maar op moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BvZwolle schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:34:
[...]

Ik heb ook een Chromecast, maar voor mijn zus probeer ik het werkend te krijgen. Ben alleen bang dat ik de hoop maar op moet geven...
Heb je meteen een cadeau idee voor haar verjaardag. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poohbeer
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-04-2021
Precies hetzelfde probleem... En voor de rest kan je echt niks bijna met die Smart tv functies, traag dat t ding is. Bij wie moet je klagen... Samsung of Netflix, wie geeft de app uit?
Ondertussen chromecast maar, maar het uitleggen aan m'n ouders en soms verbinding met mobiele app die dan wegvalt is ook niet optimaal.

Voor mezelf nu maar geen Samsung smart tv gekozen is bij mn ouders zo tegengevallen. Nu maar Philips met Android er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Poohbeer schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:26:
Voor mezelf nu maar geen Samsung smart tv gekozen is bij mn ouders zo tegengevallen. Nu maar Philips met Android er op.
Dat is zowel qua beeld kwaliteit (Philips) als stabiliteit (Android TV) een slechtere keuze dan voor Samsung gaan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:34:
[...]

Dat is zowel qua beeld kwaliteit (Philips) als stabiliteit (Android TV) een slechtere keuze dan voor Samsung gaan eerlijk gezegd.
Precies, De tegenwoordige modellen van Samsung hebben Tizen. Dat werkt echt super vergeleken met dat er op de 40D6500 staat. Dan heb je echt geen chromecast meer nodig.
Pagina: 1