Hallo allen ik ben op zoek naar een nieuwe PC die voor vele mensen overkill zal zijn.
Ik bewerk videos in 4k en heb ook vele CAD programma's die ik gebruik, verder zal ik veel gamen
en wil dan voor nu dan ook het beste van het beste hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een combinatie van gamen (met oog op de toekomst UHD) Ultra settings op 1080p minimaal, verder veel bouwtekeningen in CAD programma's (autocad, solidworks, inventor etc.) en video/foto bewerekenn van mij 4k camera.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600 euro minder zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een game toetsenboard en muis achterliggen, maar heb de data nu niet bij de hand.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart voldoende, 1 voeding. SSD+HDD, RAID5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken ben ik snel tevreden eigenlijk, tot nu toe nooit echt problemen gehad met een bepaald merk
Ga je overklokken?
Denk dat ik wel zal overklokken om er nog meer pit eruit te halen bij het videobewerken en CAD tekenen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het beste van het beste willen hebben dat in mijn budget past. Ook zal ik graag een indicatie willen
of mijn gekozen componenten een stap in de goede richting is.
Hierbij de gevonden componenten, wees bewust dit is voor mij nog nieuw
Het kan vast goedkoper.
BVD
Ik bewerk videos in 4k en heb ook vele CAD programma's die ik gebruik, verder zal ik veel gamen
en wil dan voor nu dan ook het beste van het beste hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een combinatie van gamen (met oog op de toekomst UHD) Ultra settings op 1080p minimaal, verder veel bouwtekeningen in CAD programma's (autocad, solidworks, inventor etc.) en video/foto bewerekenn van mij 4k camera.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600 euro minder zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een game toetsenboard en muis achterliggen, maar heb de data nu niet bij de hand.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart voldoende, 1 voeding. SSD+HDD, RAID5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken ben ik snel tevreden eigenlijk, tot nu toe nooit echt problemen gehad met een bepaald merk
Ga je overklokken?
Denk dat ik wel zal overklokken om er nog meer pit eruit te halen bij het videobewerken en CAD tekenen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het beste van het beste willen hebben dat in mijn budget past. Ook zal ik graag een indicatie willen
of mijn gekozen componenten een stap in de goede richting is.
Hierbij de gevonden componenten, wees bewust dit is voor mij nog nieuw
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 384,78 | € 384,78 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 731,95 | € 731,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,- | € 83,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.801,43 | |