Wat ga je met je laptop doen?
Dit wordt mijn all-round machine, dus zowel school, als thuis de games.
Ik ga gamen, rondsurfen en tekstverwerken erop. Alles gaat hier op worden gedaan. We praten hier niet over die-hard gamen, maar CSGO, GTA V etc vind ik leuke games, dus het gaat niet alleen om (lichtere) games. Waarop ze draaien maakt mij niet uit, als het maar soepel is
Wat is je budget?
900 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal (bijna) elke dag meegaan naar school. Als streefgewicht zat ik daarom te denken aan iets van 2.5KG max
Accu moet wel 3.5 uur mee kunnen als ik een lange schooldag heb. Mag max 15.6" zijn, anders moet ik zo'n mega anker meeslepen...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merkvoorkeuren heb ik niet! Ik sta open voor alles, inclusief tweedehands, zo lang het maar garantie heeft.
Ik zat zelf te denken aan iets met een GTX960M. Hier kon ik deze voor vinden: Clevo N150RD
https://www.laptopplus.nl...nch-clevo-n150rd-gtx-960m
Goedkoop, Skylake, Sterke videokaart, uitbreidingsmogelijikheden zat.
Nu weet ik dat dat een geode keus is, heeft iemand nog voor mij tips of een betere laptop die ik kan nemen? Bedankt voor het lezen
Dit wordt mijn all-round machine, dus zowel school, als thuis de games.
Ik ga gamen, rondsurfen en tekstverwerken erop. Alles gaat hier op worden gedaan. We praten hier niet over die-hard gamen, maar CSGO, GTA V etc vind ik leuke games, dus het gaat niet alleen om (lichtere) games. Waarop ze draaien maakt mij niet uit, als het maar soepel is
Wat is je budget?
900 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal (bijna) elke dag meegaan naar school. Als streefgewicht zat ik daarom te denken aan iets van 2.5KG max
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merkvoorkeuren heb ik niet! Ik sta open voor alles, inclusief tweedehands, zo lang het maar garantie heeft.
Ik zat zelf te denken aan iets met een GTX960M. Hier kon ik deze voor vinden: Clevo N150RD
https://www.laptopplus.nl...nch-clevo-n150rd-gtx-960m
Goedkoop, Skylake, Sterke videokaart, uitbreidingsmogelijikheden zat.
Nu weet ik dat dat een geode keus is, heeft iemand nog voor mij tips of een betere laptop die ik kan nemen? Bedankt voor het lezen
Signature