Toon posts:

4 in 1 4.32 en Detonator xx.xx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na de nieuwe via 4 in 1 driver geinstalleerd te hebben, wil windows niet meer opstarten. Ik windows weer reinstallen. Daarna eerst nieuwe 4 in 1 wel booten, daarna Detonator 12.41 ook niet, en daar 10.80 ook niet.

Na de splash screen kapt ie er gewoon mee, gaat ie rebooten.

Heeft iemand dit probleem ook i.c.m. deze hardware.... - zie sig -

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tof systeem zeg..wat voor OS heb je?

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
ik denk dat alles kapot is...je kan het beter weggooien, ik heb hier thuis nog wel een vulnisbak waar alles HEEL mooi inpast... geef maar een seintje als je nog een prullenbak zoekt... ;)
Ik heb geen flauw idee, misschien is je systeem gewoon een beetje heel erg instabiel...heb je de pc zelf gebouwd of kant-en-klaar gekocht? Als je het kant-en-klaar gekocht hebt, zou ik de winkel eens bellen waar je het gekocht hebt. Hoe oud is het systeem, een week? je hebt waarschijnlijk wel 14 dagen niet goed geld terug garantie...
mooi systeempje!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 08:38 schreef jurjen13 het volgende:
Ik heb geen flauw idee, misschien is je systeem gewoon een beetje heel erg instabiel...heb je de pc zelf gebouwd of kant-en-klaar gekocht?
Ja zelf in elkaar gezet uiteraard :) Maar het zal niet aan mijn montage skill liggen hoor. Ik ben er rustig voor gaan zitten The*******Manuals er bij. Koelpasta er goed op. Hijs nou 43 graden idle, en ik moet nog case cooler aanschaffen.

Verder zou ik het ook niet weten.

Ik heb nog een ideetje maar dan moet ik even weten waar ik die IDE Busmaster drivers van VIA kan krijgen. DIe file op viahardware.com is corrupt.

Verwijderd

Ik werk nog met de "oude" 4in31 , als je die wilt hebben om te proberen kan ik hem effe naar je toe sturen...
Alles werkt prima bij mij (hardware dan).....

ICQ maar als je hem wilt hebben

Verwijderd

Topicstarter
431 = zelfde probleem, rare boel.`

|:( vergeten te zeggen... ik draai WindowsME english oem

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is me gelukt. Ik heb de volgorde veranderd.

Na windows clean install.

1) NVidia 12.41 WHQL
2) Promise Fasttrack 2.00 Build 6 (MSI Cd-rom)
3) IDE Busmaster Filter Driver 1.04 (MSI Cd-rom)
4) USB PC 2 PC (MSI Cd-rom
5) LiveWare 3.0
6) VIA 4.32 4 in 1

En nu doet ie het wel :?

Maar wat denken jullie ervan, wel een beetje de goede driver versies?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een enig idee of die nieuwe asus 12.60 drivers beetje goed zijn?

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 02:59 schreef Mannekino het volgende:
Na de splash screen kapt ie er gewoon mee, gaat ie rebooten.
Ik had hetzelfde toen ik in mijn BIOS had zitten te prutsen. Toen ik mijn memory van 'turbo mode' :? had afgezet deed ie het weer. Ik weet niet of deze optie ook bij jou bord voorkomt (ik heb een chaintech 7AJA), maar duik ff in het bios zou ik zeggen.

edit: het lag aan de volgorde lees ik net, dat kon bij mij ook wel eens het probleem zijn, want 'vroeger' deed hij het wel op turbo mode

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bios beetje op stabiliteit ingestelt. Gewoon me mem laten detecten. Verder geen dingen sneller ingestelt.
Pagina: 1