Toon posts:

Leek op surround gebied

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Guys ,

vraagdje op mijn tv Samsung heb ik de keuze PCM of Dolby Neo 2.5 ( of is het 5.2 ? )
Mijn surround heb ik Dolby Digital, Dolby TrueHD, DTS-HD, DTS wel geen idee hoe ik het hier aanpas dat knopje heb ik nog niet gevonden )

Nu is mijn tv aangesloten via ARC kanaal en stuurt hij alles via PCM .

maar wat is nu eigenlijk het beste via pcm of via dolby neo 2.5

en iemand die iets kent van HT-J4550 want hoe ik die aanpassing instel tss DD DT HD of DTS - HD daar heb ik dus geen idee van , hij doet dat zelf volgens mij .

Alle reacties

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat zei de beste handleiding?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik snap niet wat je probleem is, ik zou hem gewoon lekker op PCM laten staan als je goed geluid hebt? Of anders op bitstream dan gaat je receiver het decoderen (op PCM doet de tv het zelf).

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet zozeer dat het een probleem is maar hoe haal ik het meeste uit mijn surround ....
zoals gezegd totale leek :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik sluit me aan bij Bartske. Als het werkt, wat is dan het probleem. Bij PCM decodeert de tv het al en anders de geluidsset. En op de set hoef je jezelf ook niet druk te maken of je wel TrueHD of DTS-HD krijgt want op die HT-J4550 zul je echt geen verschil horen met non-HD audiosporen.

Verwijderd

Topicstarter
heb me zelfs vergist van model tis de HT-D6750 die ik heb . . en het werkt ok maar als ik dan bij iemand anders naar een film in surround luister ben ik eigenlijk teleurgesteld in mijn surround en laatst bij een vriend was het een philips budget surround die volgens mij zelfs beter speelde dan de mijne

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:55:
heb me zelfs vergist van model tis de HT-D6750 die ik heb . . en het werkt ok maar als ik dan bij iemand anders naar een film in surround luister ben ik eigenlijk teleurgesteld in mijn surround en laatst bij een vriend was het een philips budget surround die volgens mij zelfs beter speelde dan de mijne
Dat is ook een standaard "home theater in a box" set waar je jezelf niet te veel van moet voorstellen. Dat het minder klinkt kan aan diverse dingen liggen; zoals de de hierboven genoemde plaatsing.
Pagina: 1