Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een PC dat mij toelaat H1Z1, CS:GO en andere lichtere games te spelen. Ook had ik graag Ableton vlot laten runnen op deze PC voor wat amateur-prutswerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 650 euro voor het systeem zelf, randapparatuur zal ik zelf wel nog beslissen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een totaalpakket (moederbord, processor, grafische kaart, RAM, kast, voeding, koeling etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik veel muziek beluister hoop ik op een goede kwaliteit van het geluid.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik niet veel verstand heb van al de componenten die in een systeem thuishoren, hoop ik eerst en vooral samen met jullie een keurig systeem in elkaar te flansen. Ik heb al enkele Best Buy Guides geraadpleegd en heb me hier voorlopig dus ook op gebaseerd (al heb ik weinig idee wat het allemaal juist inhoudt). Dit budgetgamesysteem neem ik dus als basis:
EDIT: De wenslijst werd precies verkeerd gecodeerd. In deze link vindt je het budgetgamesysteem terug waar ik me op heb gebaseerd: reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015
EDIT2: In orde gebracht, al zijn enkele prijzen niet te vinden
Een PC dat mij toelaat H1Z1, CS:GO en andere lichtere games te spelen. Ook had ik graag Ableton vlot laten runnen op deze PC voor wat amateur-prutswerk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 650 euro voor het systeem zelf, randapparatuur zal ik zelf wel nog beslissen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een totaalpakket (moederbord, processor, grafische kaart, RAM, kast, voeding, koeling etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik veel muziek beluister hoop ik op een goede kwaliteit van het geluid.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik niet veel verstand heb van al de componenten die in een systeem thuishoren, hoop ik eerst en vooral samen met jullie een keurig systeem in elkaar te flansen. Ik heb al enkele Best Buy Guides geraadpleegd en heb me hier voorlopig dus ook op gebaseerd (al heb ik weinig idee wat het allemaal juist inhoudt). Dit budgetgamesysteem neem ik dus als basis:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 76,90 | € 76,90 |
1 | MSI A78M-E45 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus R9270-DC2OC-2GD5 | € 174,91 | € 174,91 |
1 | Zalman Z1 | € 30,- | € 30,- |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,- | € 39,- |
1 | Antec VPF Series 350W | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial BX100 250GB | € 83,50 | € 83,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 404,31 |
EDIT: De wenslijst werd precies verkeerd gecodeerd. In deze link vindt je het budgetgamesysteem terug waar ik me op heb gebaseerd: reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015
EDIT2: In orde gebracht, al zijn enkele prijzen niet te vinden
[ Voor 4% gewijzigd door MurphTheCat op 18-01-2016 16:55 ]