Hallo iedereen,
Ik heb een build bij elkaar gezocht en zou graag wat input krijgen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Blade and Soul maar wil ook graag games op high 1080p kunnen spelen wanneer ik wil. Denk aan games als Witcher 3, Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 700 - 750 gekozen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al en ben dus alleen de pc nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te denken aan een i5-6500 en een R9 380. Ik ben van plan een lange tijd te doen met de CPU van daar dat ik de 6400 niet gekozen heb, misschien niet nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor een zwart thema en de kast die ik prefereer heeft ook een side window dus ik wil dat het er allemaal wel een beetje strak uit ziet.
Ga je overklokken?
Ik ben niet geinterreseerd in het overclocken van mijn pc, misschien in de toekomst de videokaart een beetje.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eigenlijk al redelijk tevreden met wat ik bij elkaar heb gezocht maar wil er toch even naar laten kijken, misschien hebben jullie iets weten wat ik over het hoofd heb gezien en misschien kan het hier en daar toch nog wat goedkoper zonder het thema te verstoren.
Ik heb een build bij elkaar gezocht en zou graag wat input krijgen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Blade and Soul maar wil ook graag games op high 1080p kunnen spelen wanneer ik wil. Denk aan games als Witcher 3, Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 700 - 750 gekozen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al en ben dus alleen de pc nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit zelf te denken aan een i5-6500 en een R9 380. Ik ben van plan een lange tijd te doen met de CPU van daar dat ik de 6400 niet gekozen heb, misschien niet nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor een zwart thema en de kast die ik prefereer heeft ook een side window dus ik wil dat het er allemaal wel een beetje strak uit ziet.
Ga je overklokken?
Ik ben niet geinterreseerd in het overclocken van mijn pc, misschien in de toekomst de videokaart een beetje.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eigenlijk al redelijk tevreden met wat ik bij elkaar heb gezocht maar wil er toch even naar laten kijken, misschien hebben jullie iets weten wat ik over het hoofd heb gezien en misschien kan het hier en daar toch nog wat goedkoper zonder het thema te verstoren.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,95 | € 212,95 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 221,50 | € 221,50 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,- | € 83,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 753,20 |