Ik wil graag een game PC kopen, met als doel om ARK: survival evolved te runnen. In de toekomst wil ik graag ook anders spellen spelen die redelijke graphics hebben, al speel ik over het algemeen niet vaak spellen die veel van een pc vragen (league of legends, hearthstone) dus het hoeft geen top game PC te zijn.
Hier staan de specs die nodig zijn:
http://www.game-debate.co...ARK:%20Survival%20Evolved
Het liefst zou ik voor de recommended requirements gaan, maar ik zou geen idee hebben hoe duur dit zou zijn. Misschien kunnen jullie een indicatie geven van hoe duur de minimum/recommended requirements zouden zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ARK: survival evolved spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nope..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt verder niks uit.
Ga je overklokken?
Heb hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste voor mij is het geld. Ik heb geen specifiek budget, maar zou graag voor zo min mogelijk geld iets willen kopen. Mijn doel is om ARK: survival evolved te kunnen runnen.
Hier staan de specs die nodig zijn:
http://www.game-debate.co...ARK:%20Survival%20Evolved
Het liefst zou ik voor de recommended requirements gaan, maar ik zou geen idee hebben hoe duur dit zou zijn. Misschien kunnen jullie een indicatie geven van hoe duur de minimum/recommended requirements zouden zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ARK: survival evolved spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nope..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt verder niks uit.
Ga je overklokken?
Heb hier geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste voor mij is het geld. Ik heb geen specifiek budget, maar zou graag voor zo min mogelijk geld iets willen kopen. Mijn doel is om ARK: survival evolved te kunnen runnen.