Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe energie provider forstrom.nl, betalen per maand

Pagina: 1
Acties:

• 5-o-clock-shade
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-11 19:01
Ik zag dat sinds kort deze nieuwe energieprovider actief is geworden, en dat ze 20% extra terugleverkorting bieden bij teruglevering. Belangrijkste eigenschappen zijn betaling van het werkelijke verbruik per maand in plaats van een voorschotbedrag, en het marktgebaseerd beprijzen van de energie ipv langlopende of halfjaarstermijnen. Voorwaarde is wel dat er een slimme meter hangt. (salderen wordt wel netjes uitgesmeerd/verrekend op jaarbasis)

Ik moet dit vanavond nog even goed analyseren om te zien of dit ook financieel interessant is, heeft iemand op het forum toevallig al gekeken? Als de 20% extra teruglever-vergoeding zonder fratsen wordt toegepast, lijkt dit mij een interessante optie voor alle zonnepanelen-bezitters met slimme meters.

https://forstrom.nl/

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:00
Zier er zeker interessant uit.

Je kan bij hun gasprijs ook heel goed zien dat er een dalende trend was. Alleen is de belastingverhoging ingegaan in januari.

https://forstrom.nl/artic...le%20energieprijzen%20Gas

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41
Ik weet het nog niet. Vaste kosten zijn in ieder geval 3.30 per maand hoger dan bij Essent (zekerdalen). Stroom prijs scheelt niet veel, maar ik betaal 0,18102

En volgens mij wordt de saldering wel heel apart gefaktureerd. Eerst netto en later pas de energiebelasting.

De faktuur van Essent is voor mij redelijk te volgen.

• 5-o-clock-shade
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-11 19:01
Het lijkt er op dat de vastrechten wel stevig zijn bij deze partij, waarbij je het van de grote volumes (afname en teruglevering) zou moeten hebben om voordeliger uit te zijn.

Maar het concept van marktprijzen voor stroom/gas, en maandelijks daadwerkelijk afrekenen spreken mij wel aan! (ik moet wel opmerken dat ik in geen enkele maand meer opwek heb dan verbruik)