Hallo Tweakers,
Dit is de situatie, ik heb een simpel formulier die obv een gescande code gebruikersdata ophaalt uit een database tabel. In dit geval is er geen internetaansluiting en daarom ben ik op zoek naar een offline setup.
Op dit moment heb ik op 2 computers afzonderlijk een versie van XAMPP draaien en importeer ik per computer mysql data (een dump van mijn live versie) in elke database. Dit is verrre van ideaal. Daarom ben ik op zoek naar een (stabiel) snelle lokale netwerk setup voor 2/3 computers of input devices, die beschikt over apache/mysql/php. Daarbij zit ik te denken om 1 pc als server/centrale database te gebruiken.
Overige vragen waar ik mee zit:
- kan een handscanner ook op een tablet worden aangesloten?
- wat is het algemeen de zwakste schakel in een lokaal netwerk als het gaat om snelheid
- kan ik een oude router gebruiken en mbv kabels de computers aansluiten.
- of wat makkelijker is qua verplaatsen ween wireless netwerk
- kan ik een oude fritz.box 7340 gebruiken om een netwerk op te zetten
- beveiliging is in deze opstelling niet echt van belang (niet connected en vertrouwen in de bezoekers
)
- is XAMPP een goede keuze voor windows
Iemand ervaring of suggesties
Alvast bedankt
Dit is de situatie, ik heb een simpel formulier die obv een gescande code gebruikersdata ophaalt uit een database tabel. In dit geval is er geen internetaansluiting en daarom ben ik op zoek naar een offline setup.
Op dit moment heb ik op 2 computers afzonderlijk een versie van XAMPP draaien en importeer ik per computer mysql data (een dump van mijn live versie) in elke database. Dit is verrre van ideaal. Daarom ben ik op zoek naar een (stabiel) snelle lokale netwerk setup voor 2/3 computers of input devices, die beschikt over apache/mysql/php. Daarbij zit ik te denken om 1 pc als server/centrale database te gebruiken.
Overige vragen waar ik mee zit:
- kan een handscanner ook op een tablet worden aangesloten?
- wat is het algemeen de zwakste schakel in een lokaal netwerk als het gaat om snelheid
- kan ik een oude router gebruiken en mbv kabels de computers aansluiten.
- of wat makkelijker is qua verplaatsen ween wireless netwerk
- kan ik een oude fritz.box 7340 gebruiken om een netwerk op te zetten
- beveiliging is in deze opstelling niet echt van belang (niet connected en vertrouwen in de bezoekers
- is XAMPP een goede keuze voor windows
Iemand ervaring of suggesties
Alvast bedankt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 13:50 ]