Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487089

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik de Lumia 550 besteld via Ierland (tip van Tweakers) wat opzich prima ging. Ik heb de telefoon helaas ook weer binnen 1 week terug gestuurd. De telefoon bleef af en toe hangen waardoor deze niet meer bruikbaar was en ging spontaan rebooten op de vreemdste momenten. Ik las op diverse forums dat hier meer mensen last van hadden.

Tevens las ik dat dit geen hardware maar software problemen zouden zijn en vroeg mijzelf af of deze problemen inmiddels zijn verholpen in een Windows 10 Mobile update?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Weet je toevallig ook wat voor buildnummer je erop had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik denk inderdaad dat het software is. Al verschillen de ervaringen wel erg per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22
90% kans een software probleem, en zover ik de previews heb gehad, is het rebooten op de 950 XL in ieder geval nog niet weg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487089

Topicstarter
@androidfreaker, helaas niet :( omdat ik de facturatie nog terug kon vinden zie ik dat ik de telefoon rond 11 december heb ontvangen. Ik vermoed dat het dus build: 10.0.10586.29 is geweest (bron: Wikipedia: Windows 10 Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Anoniem: 487089 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:16:
@androidfreaker, helaas niet :( omdat ik de facturatie nog terug kon vinden zie ik dat ik de telefoon rond 11 december heb ontvangen. Ik vermoed dat het dus build: 10.0.10586.29 is geweest (bron: Wikipedia: Windows 10 Mobile).
Als je het toestel niet hebt geupdate, had je waarschijnlijk versie 0

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSES
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-08-2016
Ik heb eergisteren een nieuwe Microsoft Lumia 550 gekocht bij Media Markt. Mijn probleem luidt als volgt: Wanneer ik een sms wil verzenden met een grootte van ca. 150 woorden, krijg ik steevast de melding: "Kan niet verzenden". Weet iemand wat hiervan de oorzaak is, of heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ter informatie: Ik bezit voldoende beltegoed. Ik heb een softreset uitgevoerd. Ik heb de aanwijzingen van de Toestelhulp van HollandsNieuwe opgevolgd en uitgevoerd. Tot slot heb ik een crossovertest uitgevoerd. Op basis daarvan concludeer ik dat de fout in het TOESTEL zit en NIET in de simkaart. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Raar probleem. Ik heb tijdens de vakantie met mijn 550 wel langere SMS-jes verstuurd zonder problemen. Kan je wel kortere sms-jes versturen?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSES
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-08-2016
Ja, dat gaat probleemloos
Pagina: 1