Output UPS filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zag dat er in de pricewatch bij UPS en stekkerdozen niet gekozen kon worden om wat voor output de UPS heeft, toch wel één van de belangrijkste dingen bij het uitkiezen van een UPS.

Zo uit mijn hoofd: pure sine wave, stepped sine wave, modified square wave en square wave.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

-The_Mask- schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:16:
Ik zag dat er in de pricewatch bij UPS en stekkerdozen niet gekozen kon worden om wat voor output de UPS heeft, toch wel één van de belangrijkste dingen bij het uitkiezen van een UPS.

Zo uit mijn hoofd: pure sine wave, stepped sine wave, modified square wave en square wave.
Prima spec wat mij betreft, helaas is er, zeker op korte termijn, niet de tijd om deze spec goed in te vullen. Dus ik wil prima die spec aanmaken en jouw lijstje als basis houden (en even snel Googlen wat er nog meer te vinden is), maar een filter komt er voorlopig niet, omdat de data daarvoor ontbreekt. Dan kan via het meldpunt of bij nieuwe productsubmits dit veld worden ingevuld en kan op termijn het filter wellicht alsnog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als het eerst maar ingevuld kan worden bij nieuwe producten dan is dit alle een mooie stap voorwaarts. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

-The_Mask- schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:21:
Zie dat de specificatie nog niet is in te vullen. :>
Excuus, deze stond niet op mijn ToDo list, bij deze alsnog gedaan. Ik ga dit nog onderzoeken, nog even geduld aub.