Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Mobiele telefoon :D

Wat is je budget?
200-400 euro, mag ook goedkoper natuurlijk!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben echt een telefoon verslaafde. Zit er de godsganse dag op en switch ook snel tussen meerdere verschillende apps. Ook game ik er wel veel op. OPO wordt daar warm van en gaat traag reageren. Dat zou ik dus misschien wel anders willen zien.

Ik geil wel op goede specs, ook al zal ik ze misschien niet naar volledige capaciteit benutten. Momenteel heb ik een Oneplus One, die tijdens zijn launch echt top van de top was. Ik heb liever iets te veel dan te weinig, laat ik het zo zeggen. En ohja, Cyanogenmod zou wel nice zijn. Geen hard vereiste, wel een leuke bijkomstigheid. Tenzij iemand mij natuurlijk kan overtuigen dat er wat beters is dan CM, maar ik vind de vele opties er gewoon super handig aan!

Wat heb je zelf al gevonden?
Niet zo heel veel. Ben zelf niet goed in het zoeken van apparaten. In een ander topic kwam iemand met de Xiaomi Red Note 3 of de ZTE Nubia Z11.

Welke opmerkingen heb je hier nog over?
Het heeft geen erge haast. Kan best nog een maandje (of twee) wachten, mocht er nog wat moois in het verschiet liggen. Ook ben ik nu wel erg 5,5 inch gewend, en een kleiner scherm zal me dus gaan irriteren denk ik. Veel groter moet ook niet. Goede batterijduur vind ik ook belangrijk! Moet een dag mee kunnen gaan. Heb wel een powerbank, maar ook dat is niet je van het natuurlijk...

Ik hoop dat iemand er wat mee kan. Als jullie nog meer gedetailleerde info willen over wensen etc dan hoor ik dat graag! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Loekkiee op 18-01-2016 09:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Xiaomi Mi5 kom ik nu zelf tegen. Wordt dat ook zo'n flagship killer? Lijkt me beter dan de Redmi Note 3, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Niemand een voorstel? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Je zult denk ikzelf met veel meer informatie komen wil je wat vragen, voor iemand die zegt van goede specs te houden, zou je toch verwachten dat die zelf de specs naast elkaar kan leggen van gevonden toestellen en daar conclusies aan kan verbinden, en zo niet waarom je dan twijfelt tussen de toestellen.