If you choose not to decide, you still have made a choice.
Wilde een eigen topic openen, maar zag deze al staan, dus ik vul hem hier even aan.
De negatieve ondertoon doet geen recht aan deze uiterst ingewikkelde prestatie van SpaceX!
Een wat neutralere toon mag wel in het artikel
.
Vanwaar die negatieve ondertoon? Hoezo wederom? Het is ze de vorige keer wel degelijk gelukt om hem te laten landen. De twee keer daarvoor is het ze niet gelukt.SpaceX is er wederom niet in geslaagd om zijn Falcon 9-raket te laten landen op een zeeplatform. De raket viel om en ontplofte tjidens de poging. Het is de derde mislukte poging, eerder lukte het wel om de raket rechtopstaand te laten landen op het vasteland.
De negatieve ondertoon doet geen recht aan deze uiterst ingewikkelde prestatie van SpaceX!
Hoezo 'ook'? Het is ze niet gelukt, toen lukte het ze wel, en nu weer niet. Let wel: de keer dat het gelukt is was op land, geen bewegende zee. Dat probeerden ze deze keer wel, maar is niet gelukt.SpaceX probeerde in 2015 twee keer om een Falcon 9-raket op een zeeplatform te laten landen. Ook die pogingen mislukten.
Een wat neutralere toon mag wel in het artikel
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Het is nog nooit gelukt om de raket te laten landen op het zeeplatform, vandaar de 'wederom' en 'ook'. Ik lees daar niks onnodig negatiefs in hoor.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Filmpje doet het nu.
@Vickiieee: Oorspronkelijk schreef ik het zonder wederom. Op het laatste moment toch nog toegevoegd. Mee eens dat het een negatieve klank kan hebben, maar het is feitelijk correct. Juist door het weg te laten vond ik het bericht minder duidelijk.
'Ook' verwijst gewoon naar die eerdere pogingen - in combinatie met de nieuwe poging. Daar iets negatiefs in zien vind ik wat vergezocht.
Oorspronkelijk was de titel trouwens 'SpaceX-raket ontploft bij landing op zeeplatform' - ook correct, maar dat vond ik te negatief. Dat soort dingen denk ik wel degelijk aan
Precies dit.Migrator schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:52:
Het is nog nooit gelukt om de raket te laten landen op het zeeplatform, vandaar de 'wederom' en 'ook'. Ik lees daar niks onnodig negatiefs in hoor.
@Vickiieee: Oorspronkelijk schreef ik het zonder wederom. Op het laatste moment toch nog toegevoegd. Mee eens dat het een negatieve klank kan hebben, maar het is feitelijk correct. Juist door het weg te laten vond ik het bericht minder duidelijk.
'Ook' verwijst gewoon naar die eerdere pogingen - in combinatie met de nieuwe poging. Daar iets negatiefs in zien vind ik wat vergezocht.
Oorspronkelijk was de titel trouwens 'SpaceX-raket ontploft bij landing op zeeplatform' - ook correct, maar dat vond ik te negatief. Dat soort dingen denk ik wel degelijk aan
Ach, excuses. In beide gevallen volledig over het woordje 'zeeplatform' heen gelezen...

Laten we het erop houden dat het nog vroeg is/was en er nog niet voldoende koffie was
[ Voor 3% gewijzigd door Vickiieee op 18-01-2016 10:44 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Pagina: 1