Case op voorkant zetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04-2024
Beste medeTweakers,

Ik heb al een hele tijd een Antec Ninehundred, en ik zit te kijken voor een nieuwe kast. Dat moet er niet zomaar eentje worden, maar iets unieks maar simpels. Tijdens mijn speurtocht viel mijn oog op:
pricewatch: Silverstone Fortress FT05 Closed Zwart

Simpelweg, de moederbord 90 graden geroteerd, hot air dat direct de case verlaat en bovenal direct bij de input en outputs van je pc (niet gelimiteerd aan de paar ports aan de voorzijde). Ideaal, maar beetje duur om zomaar aan te schaffen, immers het is mij onduidelijk of mijn PSU (pricewatch: Seasonic Platinum Series 760 Watt) wel geheel past na de discussies/reviews van FT05 gelezen te hebben.

Dat silverstone als enige met rotated mobo-cases komt is hoogstwaarschijnlijk omdat ze een patent erop hebben. Daarentegen lijkt het mij eenvoudig om een andere rechthoekige kast te kopen die ik op zijn voorzijde kan zetten (op een paar rubbers/support voor air intake) voor hetzelfde effect.

(TL;DR:)
Welke kast lijkt jullie ideaal om op zijn voorzijde te zetten om hetzelfde effect als een FT05 te hebben?

Bijvoorbeeld:
pricewatch: Corsair Obsidian 450D op zijn voorzijde.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Als je dit echt wilt, neem iets met een zo plat mogelijke voorzijde. Of het een beetje stevig gaat worden zou ik van te voren niet durven zeggen, maar het kan best zijn dat je de case moet modden door bijvoorbeeld voetjes te monteren. Zie bijvoorbeeld de pricewatch: NZXT S340 Zwart, Je kunt ook denken aan kleinere (vierkante) kasten, zoals de pricewatch: Cooler Master Elite 110.

Echter kun je misschien beter overwegen om de boel gewoon aan de achterzijde te laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04-2024
JoepD schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:42:
Als je dit echt wilt, neem iets met een zo plat mogelijke voorzijde. Of het een beetje stevig gaat worden zou ik van te voren niet durven zeggen, maar het kan best zijn dat je de case moet modden door bijvoorbeeld voetjes te monteren. Zie bijvoorbeeld de pricewatch: NZXT S340 Zwart, Je kunt ook denken aan kleinere (vierkante) kasten, zoals de pricewatch: Cooler Master Elite 110.

Echter kun je misschien beter overwegen om de boel gewoon aan de achterzijde te laten. ;)
Je eerste case is zeker geen slechte optie. Wat fans erin en het komt een heel end. Als ook de aan/uit + reset knop zich gemakkelijk 'achterop' laat zetten dan is het ideaal. :-)