Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Ivm apps die ik gebruik moet het een android zijn, verder heb ik niet veel eisen want het zijn geen intensieve apps, maar op bijv Lumia zijn ze niet beschikbaar.

Wat is je budget?
Mijn budget is max €200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Grotendeels normaal gebruik als facebook, whatsapp en simpele spelletjes. Daarnaast apps voor mijn school en werk. Die draaien op android.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf bar weinig verstand van smartphones. Ik heb zitten zoeken naar mijn budget en zag de samsung Galaxy s3 en j5.

Zag ook motorola modellen die in mijn budget vallen. Deze hebben niet al die extra apps zoals Samsung toch? Dat zou een fijne extra zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben niet op zoek naar de allernieuwst en dure telefoons. Ik heb de s3 mini gehad maar wil toch een grotere, en momenteel de lumia maar hier werkt niet alles op. Wel heb ik voorkeur aan een telefoon met een goede batterij. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 21:11 ]

Alle reacties

Verwijderd

Veel mensen hebben een hekel aan de zogenaamde bloadware op een smartphone (dat zijn de extra apps). Ik zou me daar geen zorgen over maken. Er zijn duizenden gratis apps te vinden op Google Play, die je kan downloaden.
De goede smartphone voor rond de €200 is de Motorola Moto G 4G.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 05:51:
Veel mensen hebben een hekel aan de zogenaamde bloadware op een smartphone (dat zijn de extra apps). Ik zou me daar geen zorgen over maken. Er zijn duizenden gratis apps te vinden op Google Play, die je kan downloaden.
De goede smartphone voor rond de €200 is de Motorola Moto G 4G.
Ik begrijp jouw advies naar deze tweaker maar deels. Met de Moto G ben ik het eens. Daarbij wel de aantekening dat ik voor de 16GB en 2GB RAM zou gaan.

Echter, over bloatware geen zorgen maken? Juist in dit budget wel. Veelal kom je op toestellen met enkel 8 GB opslag wat met bloatware dusdanig verminderd wordt dat het na opening van de de doos en opstarten van het toestel eigenlijk al kritiek is.

@topicstarter
Betreffende apps voor de Windows Phone, welke gebruik je? En zijn er daarvoor alternatieven.
En zijn tweedehands toestellen iets voor je? Want dan kun je wellicht voor een voormalig flagship gaan. Denk aan een LG G3 of een Galaxy G4 / G5. Wellicht 1 uit de A serie van Samsung.

Verwijderd

soskes schreef op maandag 18 januari 2016 @ 06:44:
[...]

Ik begrijp jouw advies naar deze tweaker maar deels. Met de Moto G ben ik het eens. Daarbij wel de aantekening dat ik voor de 16GB en 2GB RAM zou gaan.

Echter, over bloatware geen zorgen maken? Juist in dit budget wel. Veelal kom je op toestellen met enkel 8 GB opslag wat met bloatware dusdanig verminderd wordt dat het na opening van de de doos en opstarten van het toestel eigenlijk al kritiek is.

@topicstarter
Betreffende apps voor de Windows Phone, welke gebruik je? En zijn er daarvoor alternatieven.
En zijn tweedehands toestellen iets voor je? Want dan kun je wellicht voor een voormalig flagship gaan. Denk aan een LG G3 of een Galaxy G4 / G5. Wellicht 1 uit de A serie van Samsung.
Ik reageerde alleen op het feit TS graag deze extra apps had en dat hij zich geen zorgen hoef te maken als die er niet opstaan, daar er op Google Play genoeg apps te vinden zijn. Daarom de Moto G in plaats van de twee Samsungs die hij had gevonden.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zoals ik 't lees, zou TS 't juist prettig vinden, wanneer een toestel niet die extra apps van Samsung, oftewel bloatware, heeft. Maar 't kan idd op twee manieren gelezen/begrepen worden :)