Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 609631

Topicstarter
hallo allemaal ik wil binnenkort een promo film maken voor een zonnebril , 1 tm 3 minuten lang, vergelijkbaar met deze lg reclame

YouTube: LG Watch Urbane : Official Product Video (Full Version)

ik heb alleen het actuele product binnenkort en geen 3d model

Ik had iemand via elance gevonden in de oekraine die het kon doen mbv een macrolens voor 1000 dollar, maar daar kijk ik een beetje tegenop voor zowel het bedrag als het product opsturen

het is een zonnebril met spiegelglazen, dus dat zal het ook niet makkelijker maken.

om het zelf te doen, lijkt mij erg moeilijk, ik heb geen professionele lampen en camera

als iemand mij kan doorverwijzen naar een site/persoon voor een goedkoper bedrag zou dat top zijn

bedankt alvast

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Goedkoper? :X
Als je dergelijk resultaat wil is iemand die zegt het voor €1000,- te doen gewoon een oplichter. Dit gaat je veel meer kosten. Ik weet niet hoe "vergelijkbaar" je 't wil hebben, maar erg realistisch is je verwachting niet als je denkt voor dat bedrag überhaupt verder te komen dan een pre-render of uitgewerkte schets op een bierviltje...

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 17-01-2016 21:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Laat dat reclame filmpje idee zitten, stuur er liever een paar naar bekende Youtubers of zo. Veel meer exposure voor hetzelfde geld.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:57
Met bovenstaand plus het feit dat je dit zeer waarschijnlijk veel sneller (en mooier) 100% digitaal kan doen. Het filmpje van LG is ook 100% gerenderd en er zit geen echt product bij. Om een filmpje van 1 tot 3 minuten lang alleen over een zonnebril te laten gaan zonder daar andere shots aan toe te voegen word sowieso al een uitdaging.

Ik zou zeggen maak eerst eens een goed script hoe je het uiteindelijk wilt hebben en zoek dan iemand met veel ervaring in after effects en bv elements 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok top, bedankt voor de info/tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

RobIII schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:58:
Goedkoper? :X
Als je dergelijk resultaat wil is iemand die zegt het voor €1000,- te doen gewoon een oplichter. Dit gaat je veel meer kosten. Ik weet niet hoe "vergelijkbaar" je 't wil hebben, maar erg realistisch is je verwachting niet als je denkt voor dat bedrag überhaupt verder te komen dan een pre-render of uitgewerkte schets op een bierviltje...
Hoeft niet perse een oplichter te zijn. Kan ook iemand zijn die het als hobby doet en er wat mee bij wil verdienen. Ik maak ook video's en vraag ook niet (altijd) de hoofdprijs. Als ik een project vet vind om te doen voor erbij dan ben ik al snel tevreden zeg maar. Maar goed, dat LG filmpje is 100% 3D en met After Effects + Element 3D redelijk eenvoudig (mits je de juiste kennis hebt) te realiseren. Alleen de intro waarbij de horloge opgebouwd wordt is wat ingewikkelder. Verder is het redelijk rechttoe rechtaan. Met het juiste 3D model kun je dan al een héél eind komen.

Wat misschien nog beter is: zoek iemand die bovenstaande als hobby wil doen en er een zakcentje mee wil verdienen én zoek een of twee bekende Youtubers. Dan heb je een leuke promo én exposure.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
top thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176232

My 2 cents:
Doe het niet, zulke reclames zijn mooie filmpjes, maar ik ga toch gewoon zeiken als ze worden uitgezonden. Ik kijk geen TV meer, wel uitzending-gemist, maar dan wel met zoveel mogelijk reclame-onderdrukkende midddelen.
Probeer iets origineels te maken dat viral gaat op het web.
Namaken van een reclame helpt dan niet, zelf iets verzinnen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
SomerenV schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Hoeft niet perse een oplichter te zijn. Kan ook iemand zijn die het als hobby doet en er wat mee bij wil verdienen. Ik maak ook video's en vraag ook niet (altijd) de hoofdprijs. Als ik een project vet vind om te doen voor erbij dan ben ik al snel tevreden zeg maar. Maar goed, dat LG filmpje is 100% 3D en met After Effects + Element 3D redelijk eenvoudig (mits je de juiste kennis hebt) te realiseren.
...
Met het juiste 3D model kun je dan al een héél eind komen.
Zie TS, hij heeft geen 3D model, oftewel dat zal nog "even" gemaakt moeten worden binnen die 1000 euro.

@TS : Doe eens een gok hoeveel een LG als budget uittrekt voor een filmpje over een nieuw model wat begint bij 233 euro... Ik gok dat het begint bij 10.000 euro en dan hebben ze dus alles al in huis (3d model, storyboard etc)
Anoniem: 176232 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:54:
My 2 cents:
Doe het niet, zulke reclames zijn mooie filmpjes, maar ik ga toch gewoon zeiken als ze worden uitgezonden.
Stoer van je (ik neem aan dat je wilt horen). Je mist alleen totaal het doel van deze soort ads. Deze zijn niet voor tv bedoeld, nog niet eens primair voor youtube (alhoewel het makkelijk is).
Dit soort ads is specifiek bedoeld voor productpagina's in shops etc. Dus de klant weet al bijna dat hij het wil kopen, maar wil het toch nog even zien met wat extra watchfaces, een ander bandje etc.

Dit reclame noemen die je wilt blocken is hetzelfde als productpagina's blocken op een webschop maar wel het product willen bestellen op basis van enkel een 1-regelige omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
SomerenV schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Hoeft niet perse een oplichter te zijn. Kan ook iemand zijn die het als hobby doet en er wat mee bij wil verdienen. Ik maak ook video's en vraag ook niet (altijd) de hoofdprijs. Als ik een project vet vind om te doen voor erbij dan ben ik al snel tevreden zeg maar. Maar goed, dat LG filmpje is 100% 3D en met After Effects + Element 3D redelijk eenvoudig (mits je de juiste kennis hebt) te realiseren. Alleen de intro waarbij de horloge opgebouwd wordt is wat ingewikkelder. Verder is het redelijk rechttoe rechtaan. Met het juiste 3D model kun je dan al een héél eind komen.

Wat misschien nog beter is: zoek iemand die bovenstaande als hobby wil doen en er een zakcentje mee wil verdienen én zoek een of twee bekende Youtubers. Dan heb je een leuke promo én exposure.
Inderdaad, er zijn zat mensen op internet te vinden die het leuk vinden om dit als hobby er bij te doen.
Daarnaast zijn 3D modellen bij lange na niet zo duur als de meeste hier denken. Of het nu een cad model betreft of een ander format, 3d modellen van een zonnebril zijn lang niet zo gecompliceerd en is zo binnen 4-6 uur gemaakt. Beetje goede materials maken en binnen een dag heb je het complete 3D model.

Dat bedrijven als LG hiervoor reclame bureaus inschakelen en de hoofdprijs betalen moeten ze zelf weten, maar er zijn genoeg slimme mensen op internet die best voor een leuk zakcentje zoiets willen realiseren.
Pagina: 1