Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Simpele afstandsbediening voor mijn oma die zowel de TV als de satellietontvanger kan bedienen. Mijn oma heeft op dit moment 2 afstandsbedieningen en dit is eigenlijk te onhandig voor haar.
Wat is je budget?
Geen idee, ik weet zo niet wat een goede afstandsbediening kost.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De afstandsbediening zal worden gebruikt voor:
De TV, Samsung LT22A550EW/EN
De satellietontvanger, Philips DSR 2210
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken, vooral erop gelet of hij 2 aan/uit knoppen had, zodat beide apparaten makkelijk aangezet kunnen worden.
ONE FOR ALL URC6420
Thomson Universele Afstandsbediening Senior 2In1 Roc2303
KN-EASYTV01B (Geniet mijn voorkeur, omdat op deze goed zichtbaar is dat hij twee aan/uit knoppen heeft)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het lastig om te zien of een afstandsbediening voor beide apparaten werkt, waar zou ik op moeten letten?
Ik zoek een?
Simpele afstandsbediening voor mijn oma die zowel de TV als de satellietontvanger kan bedienen. Mijn oma heeft op dit moment 2 afstandsbedieningen en dit is eigenlijk te onhandig voor haar.
Wat is je budget?
Geen idee, ik weet zo niet wat een goede afstandsbediening kost.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De afstandsbediening zal worden gebruikt voor:
De TV, Samsung LT22A550EW/EN
De satellietontvanger, Philips DSR 2210
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken, vooral erop gelet of hij 2 aan/uit knoppen had, zodat beide apparaten makkelijk aangezet kunnen worden.
ONE FOR ALL URC6420
Thomson Universele Afstandsbediening Senior 2In1 Roc2303
KN-EASYTV01B (Geniet mijn voorkeur, omdat op deze goed zichtbaar is dat hij twee aan/uit knoppen heeft)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het lastig om te zien of een afstandsbediening voor beide apparaten werkt, waar zou ik op moeten letten?
[ Voor 4% gewijzigd door pieterbas99 op 17-01-2016 21:53 ]