Ipad 2 mini advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Hallo,

Ik wou vragen of iemand mij kan vertellen of het verschil tussen een ipad 2 en ipad mini 2 voelbaar sneller is dan een ipad mini 2 tov van een ipad mini 4.

Mijn dochter heeft nu een ipad 2 en wil graag een kleiner model. In eerste instantie was de keus gevallen op een ipad mini 2, maar ik ben erachter gekomen ( iets met een steen en eronder liggen ) dat er al een ipad min 4 beschikbaar is.

Als ik kijk naar de prijs alleen zie ik tussen de ipad mini 2 en 3 bijna een verschil van 100 euro zitten door de toevoeging van een vingerafdruk check. Qua performance ziet het er allemaal hetzelfde uit. Dus de 3 is niet interessant. Dus ik kan nu of kiezen tussen de ipad mini 2 of 4.

De prijs voor de 2 ligt rond de 275 euro en de 4 rond de 400 voor de 16GB versie. Ik ben benieuwd of qua beleving/gevoel op de ipad mini 2 echt veel beter is of dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt en de ipad mini 4 beter is.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

De mini 4 is een behoorlijke upgrade van de 3. Meestal word een iPad wel wat langer ingezet. € 125,- meer betalen t.o.v. een mini 2 is het zeker waard bij een gebruik van > 3 jaar.

NRG